/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
WINNTU32.dll
Fra : David2000
Vist : 878 gange
500 point
Dato : 16-06-09 20:19

Hej,

Jeg er i gang med at installere WIN XP, men følgende fil kan ikke læses/åbnes:
WINNTU32.DLL

Hjælp!!!

Mvh
David2000

Kommentar
Fra : David2000

Dato : 16-06-09 20:20

Det var WINNT332U.DLL

Kommentar
Fra : David2000

Dato : 16-06-09 20:22

Prøver igen:

WINNT32U.DLL

Kommentar
Fra : oscardino

Dato : 16-06-09 20:41

Du kan prøve at gøre det manuelt.
Hent filen her : http://www.dlldll.com/winnt32u.dll_download.html

Kommentar
Fra : oscardino

Dato : 17-06-09 00:11

Måske kan dette lille tool, vise hvad der "spærrer"
http://fileforum.betanews.com/detail/WhoLockMe/1101328911/1

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-06-09 09:40

Nu er det sådan at det kan være en virus, så her kan den henten samtidig med at du tager et viruschek.
http://www.spycheck.dk/genera.php?processfile=winnt32.dll&dir=w&pag=43

Kommentar
Fra : peque

Dato : 17-06-09 11:10

hey David.

Du skriver selv du er ved at INSTALLERE windows.
opgraderer du fra en tidligere version - eller er det en ren installation hvor du booter på mediet.

har din CD mange ridser - Ellers lav en kopi af skiven og se om det hjælper hvis du booter på kopien frem for originalen!

Kommentar
Fra : mjbest

Dato : 17-06-09 11:53

Hej David,

Det lyder som om du forsøger at installere en Windows XP oven i en eksisterende Windows XP.
Problemet vil f.eks. opstå hvis du installerer en XP Home oven i en XP Pro, eller det kan ske hvis du installerer en Windows XP SP1 oven i en Windows XP SP2/3.

Hvis ovenstående er tilfældet, er du nødt til at installere Windows XP forfra, dvs. boot fra CD'en og slet de eksisterende partitioner inden installationen. Bemærk at dine data på harddisken vil gå tabt.

Hvis du er i gang med en helt frisk installation af Windows på en tom harddisk, kan det som peque skriver også være ridser på skiven.

Mvh. Morten

Kommentar
Fra : David2000

Dato : 22-08-09 22:34

Hej,

Nu er jeg tilbage igen.

Jeg ville bare installere en engelsk XP oven i en danskwindows XP og derfor var der problemer med winnt32u.dll filen.

Kan man installere en engelsk XP SP3.0 oven i dansk XP 1.0 ?
Eller skal jeg installere forfra?

Mvh
David2000

Accepteret svar
Fra : mjbest

Modtaget 500 point
Dato : 23-08-09 08:54

Hej David,
Jeg har ikke gode erfaringer med at installere en Windows XP med et andet sprog ovenpå en eksisterende, og da slet ikke hvis de ikke kører med samme service packs. Du vil helt sikkert være bedre tjent med at installere forfra. Sorry :)

mvh. Morten.

Godkendelse af svar
Fra : David2000

Dato : 09-09-09 10:52

Tak for svaret mjbest.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 09-09-09 11:03

Uha det er vist skrevet mange gange tidligere!