/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Uretmæssig hævning på min
Fra : Palmen
Vist : 941 gange
200 point
Dato : 16-06-09 19:42

konto

Jeg har her til aften oplevet at et firma har hævet flere hundrede euro på min konto. I reference står der KARLIJ GEO CONSULTIN ALKMAAR

Jeg har ikke købt , bedt om noget eller kender noget til det der.

Hvordan kan det forekomme ?

Hvor står jeg i den forbindelse ? Kan jeg uden videre få pengene retur.

Jeg har naturligvis kontaktet min bank omgående på mail da det jo er lidt udenfor bankens åbningstid og i morgen tager jeg telefonisk kontakt. Men derfor kan det jo være meget rart lige at høre lidt om hvor jeg står.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-06-09 19:47

Det er ikke nok at skrive til banken.........du skal øjeblikkeligt få spærret din konto

Hvis det er et dankort, så kan du gøre det her

http://www.dankort.dk/

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 16-06-09 19:50

hæve konti kan stoppes alle 24 timer,

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 16-06-09 19:54

ok nordsted du kom lige først for jeg var lige gået ud i bilen for at hente Tlf, nummeret så fin-fin

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 16-06-09 19:58

En gang Google fandt dette: http://karlijgeoconsulting.com/contact_us.php

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 210 point
Dato : 16-06-09 19:59

Hvis det er en konto med betalingskort eller kreditkort tilknyttet, skal du omhående henvende dig til
pbs. Det er deem som ordner alle overførselerne for alle pengeinstitutterne.

Telefon er åben 24 timer tlf. 44 89 27 50

Du skal bare opgive navn og cpr så finder de alle dine kort, og kan også se transaktionerne.
De kan også afgøre om der er grund til at spærre.

Hvis der ikke er betalingskort til kontoen, er det formentlig bare en ekspeditionsfejl i banken. Den slags sker, og de retter den , når du får fat i dem.
Banken kan ved fejltastning være kommet til at betale fra din konto, hvor det skulle have været fra en andens.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 16-06-09 20:02

Oplysning Palmen
det er super du har dise oplysninger, du vil få fra dankortcentret en formular, som du så skal indsende, nemmest gennem dit penge - bank forbindelse.

mit det var 4 posteringer a. 300 stykket, men jeg har fået alle mine tilbage, så det vil jeg da også håbe for dig at du får dine igen

Godkendelse af svar
Fra : Palmen

Dato : 16-06-09 20:46

Tak for svaret transor. Det er gjort.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-06-09 21:14

Eller PBS 44 89 29 29