/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Søger en billig DVB-T tuner
Fra : Ascom_6230
Vist : 585 gange
43 point
Dato : 16-06-09 14:38

Hej Alle.

Mangler en DVB-T tuner med MPEG4 standard.
Er der en der kender til en billig model? evt. link til en web-butik?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-09 14:40

vupti.com

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-09 14:40

bilka.dk

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-09 14:40

harald nyborg

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-09 14:43
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-09 14:46

din lokale forhandler

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-09 14:47

expert

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-09 14:48

Citat
er der noget jeg skal være opmærksom på ?

Ja, du skal bestemme dig, det kan vi andre ikke.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-09 14:48

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 9
- Annullerede 8
- Slettede 0
Ialt 18

Farvel

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 53 point
Dato : 16-06-09 14:54

Husk lige at der foreløbig ikke sendes med mpg4 kodning, så det er ligegyldigt om modtageren kan det.

Al erfaring med forbrugerelektronik har vist at det ikke betaler sig at fremtidssikre.

Man kommer til at købe dyrt til en fremtid, som meget hurtigt kan vise sig at blive en anden.

Så rådet er : Køb en billig mpg2 box og vent med det andet til behovet er der. Til den tid bliver udvalget helt sikkert større smartere og væsentlig billigere.
Mpg2 bokse til 200 kr fungerer udmærket.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-09 15:15

Og så lige den du glemte....

LIDL har en på tilbud i denne uge

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-09 15:18
Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 16-06-09 15:58

jeg købte en for et par måneder siden i elgiganten til 449 kr. det er en hauppauge og den virker upåklageligt.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 16-06-09 16:06

Man kan vist roligt sige at Teil udtrykker sig i "deteiljer"

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-09 16:57

Ja, igen får jeg lyst til at spørge.

er der noget jeg skal være opmærksom på,

Ja for fa...en, din egen vurdering af varen, det kan vi ikke gøre for dig.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-09 16:58

Køb en liter mælk

Kommentar
Fra : alka

Dato : 16-06-09 17:41

Brugsen/COOP7netbutik har en til omkring 800 kr. Dog er det en strømsluger!

Godkendelse af svar
Fra : Ascom_6230

Dato : 20-06-09 10:39

Tak for svaret transor. Havde du Teil ikke været så flabet og dum at høre på, havde du fået point'ene. Jeg gider ik give point for et svar jeg ik kan bruge til noget. Hvorfor give folk point for et link jeg selv havde/kunne ha fundet. Gi dog point ud fra en ekstra ordinær indsats. Men du er vel bare sulten efter point.. Det er jo os helt forståligt... "Se mig jeg har massere af point! Nu er jeg en ægte NØRD!" Hvis du ku omdanne dine point til penge, syntes jeg du sku købe dig et liv!