/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Mail server/ til spam søges
Fra : spam-free
Vist : 630 gange
240 point
Dato : 15-06-09 20:41

Modtager en masse mail´s, der gerne skulle sendes til en ?
GRATIS ditto, men som ikke kræver registrering af navn eller andet.

MEN, jeg ville stadig, gerne kunne læse dem aligevel.

Jeg har før brugt en service der hed - Free Spam Blocker
http://www.mytrashmail.com/

Og mener at have set andre lignende på nettet, men er ikke helt sikker.

Jeg ønsker ikke at lave, eller oprette en såkaldt profil på
hverken Google eller andre sider, da det belaster deres servere.

Håber på et svar.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-06-09 20:43

idiot

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 15-06-09 20:52

Hvor finder man den henne?.

Eller? hedder DET, det.
Har du et link!.

Skal da love for i tager det alvorligt, når man sådan lige gennem læser hvad der, ellers foregår herinde.

Nå, sikkert forkert Forum/ igen, men jeg fandt det lige på http://www.spywarefri.dk/
Håber ikke jeg kom forbi. og generede nogle.

Troede dette var offentligt tilgængeligt?.

Beklager at jeg lige kom forbi.

Kan man framelde sig post? herfra, i samme anledning.

Beklager ulejligheden.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-06-09 21:17

Spam er hovedsalig "dynamit-i-penis" piller og Nigeriabreve og trods tusinder af afsenderadresser mistænkeligt ens, så hvorfor spilde tid med at læse dem ?

Med dette program kan Du læse dem på serveren, men en del spam er i HTML så det skal downloades til mailklienten for at kunne læses.
http://www.mailwasher.net/

"Modtager en masse mail´s, der gerne skulle sendes til en ? "
Hvis Du mener en anden mailadresse opdager Din udbyder det og Du kan risikere at blive droppet

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 15-06-09 21:34

Hej
Takker for et rimeligt foreslag, men NEJ,
det er ikke et program jeg søger, har det nemlig selv.

Men, det er disse irriterrende? tilmeldinger af visse sider man kan melde sig til på,
som jeg ikke ønsker at modtage, MEN stadig gerne vil læse.

Og der var siden = Free Spam Blocker et særdeles godt alternativ,
da man bare kunne sende sin, såkaldte mail/ spam adresse til deres såkaldte reklamer.

Men af en eller anden grund, kan jeg ikke tilgå denne side mere.

Derfor jeg efterlyser en side, af samme stil.
Da den var så nem at bruge, uden at skulle logge ind, eller på anden måde registrere sig som bruger, gennem deres service.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-06-09 21:47

"da man bare kunne sende sin, såkaldte mail/ spam adresse til deres såkaldte reklamer."

??????????????? + ???

I det hele taget er Dit indlæg sort tale.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 15-06-09 21:52

har lige testet, siden virker da fint ?!?!?!?!

Der er godt nok kun et domæne der er aktivt men alligevel

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 15-06-09 22:01

OK.
Jeg kan ikke finde noget her, som jeg kan finde andre steder.
Men du, i skal da have et stort tak, for at prøve på det.

Jeg kan så nævne at siden på spyware er meget mere seriøst, end denne.

Men som skrevet, så har jeg læst dette Forums indslag og emner,
som jeg heller ikke kan forstå, jeg kan ikke se problemet med mit spørgsmål.

Om dette er sort tale, skal jeg lade stå frit for alle.
Men jeg, skriver på Dansk, og kan DETTE ikke opattes/ forståe´s her,
så tror jeg altså jeg fra flytter denne side igen, da jeg nu igen
bliver overdynget med mail´s fra noget der hedder?
service@kandu.dk
kan man ikke framelde sig dette.

Og så lad dog være med at komme med et tåbeligt svar, igen.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-06-09 22:07

Owkay, nu ved jeg hvor Du vil hen........

Jeg ved ikke hvilke andre der findes, men noget tilsvarende må være de services hvor man får tildelt en een-gangs mailadresse så man ikke bliver tæppebombet af et firma.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 15-06-09 22:09

Citat
Og så lad dog være med at komme med et tåbeligt svar, igen.

Undskyld a helvede til, skal ikek ske igen. hak hermed fjernet

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 15-06-09 22:31

Til? Terminator´en? Kan jeg ikke sige meget, da det ikke var spørgmål, men svar jeg ledte efter.
At du kan tilgå siden, er ikke ensbetydende med, at JEG kan tilgå samme.

Og jeg ved ikke hvad ''flytte'' et hak, er for en genstand.

LuffeA:
OK, det er vist godt nok, lidt af et vir-var, af alle mennesker herinde, hvilket! jeg også var advaret imod, men det skal selvfølgelig ikke gå ud over dig.

Men det du skriver, er netop hvad jeg tænkte på.
Findes der sådanne servere? bortset fra oven nævnte.
Altså, til en, engangs mail, men hvor man stadig kan læse!, svaret.

Det ville trods alt være rart at vinde en bil, men være fri for? reklamerne.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-06-09 22:46
Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 16-06-09 04:22

Som skrevet, kan og vil jeg ikke tage disse 'barndom' pædagog´er alvorlig.

Citat
Rigtig mange steder skal du registrere din mail-adresse på internettet, hvis du vil have fuld fornøjelse af sidernes funktion. løsningen ligger lige for, nemlig engangs-mailadresser.
Mange af de sider du registrere dig på, benytter sig af muligheden for at sælge din adresse til tredjemand, eller på andre måder sørge for at du drukner i spammails.

Men nu har to norske php-ingeniører udviklet Spamavert, som er en tjeneste, der kan stoppe problemet så du fremover roligt kan lade dig registrere.

Engangs-mail Selskabet tilbyder nemlig en engangs-mailadresse - gratis - som du kan bruge til at registrere dig med, på netsider som du ikke kender så godt.

I dag bruger mange en Gmail- eller Hotmail-konto til netop dette. Men ifølge Francis Rath, der er en af de to udviklere, er Spamavert en bedre løsning.- Den store fordel er at du ikke behøver registrere dig hos os, og at du kan vælge en ny adresse hver gang.

Det er meget simpelt.Hvis du skal registrere dig på en netside, vælger du selv navnet på den mailadresse, du vil bruge, men den skal slutte på enten spamavert.no eller spamavert.com.

Herefter kan du åbne Spamaverts netside og indtaste den adresse ind, som du valgte, og læse alle de beskeder som er sendt til adressen indenfor de sidste syv dage.

Enkelt ikke sandt? Og gratis.

Men venter stadig på et svar.

Der måske kan afhjælpe mig og evt: forbindelse.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-06-09 16:36

Engangs mail, hva' med denne her:
http://www.guerrillamail.com/