/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Parken
Fra : mlvj
Vist : 715 gange
100 point
Dato : 12-06-09 07:56

Hey nu er der jo speedway i morgen i Parken, og tænkte på om der er overdækket under løbet ?

Nogen der ved hvornår overdækningen bruges , den bruges jo mig bekendt ikke under fodbold selv om det regner. ( er det fordi det er for dyrt at kører overdækningen over eller hvad )

Håber nogen kan gi en hånd med det syntes ikke jeg kan finde noget.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-06-09 08:00

Hvorfor skulle de dog overdække - det er vel ikke indendørsløb

Desuden bliver det IKKE regnvejr

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-06-09 08:01

For to år siden var min mand til speedway i parken -----------og der var overdækket ---------

Så vidt han husker var det ikke engang dårligt vejr

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 12-06-09 08:03

Parken er overdækket i morgen

http://parken.dk/script/site/page.asp?artid=1

Kommentar
Fra : ivanho01

Dato : 12-06-09 08:05

nej der vil ikke blive overdækket i parken i morgen hvor der skal køre speedway da der vil blive et problem med udstødningsgasser fra deres maskiner. så vit jeg ved er det kun overdæket når der er konserter hvor der er dårligt vær, og når der er spiciale arangementer der bliver holdt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-06-09 08:07

På parkens hjemmeside, står der altså at parken er overdækket.... og som jeg startede med at skrive, så var parken også overdækket ved speedway for to år siden

Godkendelse af svar
Fra : mlvj

Dato : 12-06-09 08:32

Tak for svaret Nordsted1.