/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Psykologi / Spørgsmål
10  dova 460
vic2000
Fra : bibsamie
Vist : 651 gange
50 point
Dato : 11-06-09 21:14

vic2000

Du vil så gerne oprette sider her på KANDU, så tænkte jeg på at der måske skulle oprettes en optagelsesprøve, for at kunne oprettes på KANDU som bruger, omhandlende almindelig viden og klogskab, skriftsprøve, stavekontrol.

Men så kom jeg til at tænke på hvad skulle du så foretage dig vic2000

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-06-09 21:18

Citat
hvad skulle du så foretage dig vic2000

Det ville da være FAST ARBEJDE for livstid med at prøve at opnå optagelse

Kommentar
Fra : onkelDum

Dato : 12-06-09 05:44

Har du ikke et forslag på, hvordan sådan en prøve kunne se ud, bibsamie?
For det lyder da interessant.
Jeg kunne 100 % sikkert ikke klare prøven. Er for dum.

Hvad med dem, som allerede er medlemmer? Skal de tage prøven?
Og hvis de ikke består - Ud af vagten?

onkelDum

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 12-06-09 07:07

Hvad har vic2000 nu gjort?
Jeg kans dsa helleri ikeke staver ordentligt.

hawaii7

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 12-06-09 15:03

Citat
Hvad med dem, som allerede er medlemmer? Skal de tage prøven?
Og hvis de ikke består - Ud af vagten?

Når man nu engang er hoppet med på toget...står man sq ikke af igen!

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 12-06-09 15:59

onkelDum

det var nu mere ment til vic2000 han vil jo så gerne oprette sider blandt andet til afsløring af dobbelt profiler, så det er da underligt han ikke deltager i denne tråd. der skal jo være system i sagerne.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 25 point
Dato : 08-09-09 09:16

Hej bibsamie

Et af dine "gamle" spørgsmål, som måske er gået i glemmebogen er dette.

vic2000 kan ikke svare, da han er blevet blacklistet af kandu http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=274712

Kandu vil den 12.09.09 annullere dette spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point.

Hvis du selv vælger enten at acceptere et svar eller annullere spørgsmålet vil du blive tilskrevet 5 ledige point

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 08-09-09 10:25

Tak for svaret ans.