/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Kom og vær
Fra : Thenna
Vist : 664 gange
50 point
Dato : 10-06-09 20:58

med på lørdag den 13. til Åbent Hus hos Kattens Værn i Aalborg på Struervej ved Jordbrugsskolen, det er mellem 13 og 17, så kom og deltag og få en hyggelig dag sammen med alle andre katte elskere

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-06-09 20:59

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 1
- Annullerede 5
- Slettede 0
Ialt 7

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-06-09 21:00

Der er fa... langt når man bor på Falster

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-06-09 21:04

ØV Teil...den havde jeg sq ikke set

Kommentar
Fra : Thenna

Dato : 10-06-09 21:08

Ja der er et stykke vej herop, men hvad gør man ikke for katte Ej men så send dem en tanke på lørdag, det varmer det hele...

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 10-06-09 21:25

Kan du så lige fortælle mig hvordan man kønsbestemmer killinger på godt en md.
Så jeg ved hvad jeg taler om, når jeg når frem til kattens værn

Højris

Kommentar
Fra : Thenna

Dato : 10-06-09 21:39

hmm det var et godt spørgsmål Men aner det ikke, men det kan de helt sikkert svare på, hvis du kommer lørdag, og jeg vil da også spørge, for nu har du gjort mig nysgerrig, så fra på lørdag ved jeg det.

Kommentar
Fra : Thenna

Dato : 10-06-09 21:45

http://www.vetmed.wsu.edu/ClientED/kittengender.aspx den side kan hjælpe dig med at finde ud af kønnet. Aner ikke lige hvordan jeg sætter det ind som et link, er sku ikke så hightech Men håber det vil hjælpe, jeg fik i hvert fald stillet min nysgerrighed...

Kommentar
Fra : Thenna

Dato : 10-06-09 21:47

hey kunne indsætte det som link, er ikke så dum igen som jeg regnede med... Men det gik vist ret automatisk...

Kommentar
Fra : akle

Dato : 10-06-09 22:54

Man behøver hverken den lange rejse eller læse sig til det på engelsk - PYHA da da!
Anus og frøken mis = tæt på hinanden = en lille frøken missekat.
Anus og lillemand = godt stykke fra hinanden = en lille frækkert af en dreng.
MVH Akle

PS. Aalborg er for langt, men jeg er støttemedlem. Det må række i den her omgang.

Accepteret svar
Fra : Højris

Modtaget 50 point
Dato : 11-06-09 01:08

Efter den beskrivelse er der to stk. black female samt en male gråstribet.
Dvs. to af det stærke køn og et pjok, pjokket er nu den kæreste af de tre.
Den piver som om den er ramt af en katastrofe hvis den bliver løftet op over en ½ m.
Men det kære lille kræ bliver jo nok valgt fra, da jeg har besluttet at det denne gang skal være en female der går videre i denne omgang. Så der er en sort og en gråstribet der må en tur med ud på badeværelset.
Og for nu at komme et spørgsmål i forkøbet, nej de bliver ikke druknet. De mister livet i et brøkdel af et sec.
Tak for din opklaring af kønsbestemmelsen Thenna, kønsorganernne på han dyret er markant større end på hundyret. Da jeg var lige ved at sætte et spørgsmål op her på kandu desangående, sender jeg dig lige en pose kandu dollers.
Hvad der iøvrigt undre mig er at hvis jeg fjerner en killing eller flere så reagere mormis overhovedet ikke på det, den leder kun hvis der ikke er nogen, så ser det ud til at den søger en kort stund men så glemmer den det igen. Hvor er det moder instinkt lige.
Højris

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-06-09 10:49

Citat
Så der er en sort og en gråstribet der må en tur med ud på badeværelset.
Og for nu at komme et spørgsmål i forkøbet, nej de bliver ikke druknet. De mister livet i et brøkdel af et sec.

Og du har forhåbentligt ikke tænkt dig selv at aflive killinger der er en måned gamle.

Det er faktisk ulovligt, uanset om du så drukner dem eller ej.
Medmindre altså at du er jæger eller har en anden uddannelse der giver lov til aflivning af dyr.

Så hvis nogen får ondt i R**** over at se herinde, at du måske overtræder dyreværnsloven og bruger den fremgangsmåde, så kan en anmeldelse jo altså meget let føre til, at Kandu har pligt til at udlevere dit navn og adresse når politiet behandler anmeldelsen.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 11-06-09 20:36

dova
Jeg er ikke så bekymret for det.
Jeg har i hele min opvækst været vant til at hjemmeslagte grise,slagte høns,ænder,får og aflive killinger, hundehvalpe mm. så kommer der en myndigheds person for at fortælle mig at jeg er uegnet, ja så må bevisbyrden være noget han har med hjemmefra iform af en paragraf. Så fuck det

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-06-09 13:32

god kattejammer

Godkendelse af svar
Fra : Thenna

Dato : 15-06-09 09:19

Tak for svaret Højris.