/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Gammel cykelstativ i jern.
Fra : Myns
Vist : 3923 gange
500 point
Dato : 07-06-09 23:00

Er der nogen der ved, hvor jeg ka' finde et gammel cykelstativ af jern. Jeg vil tro, det fra omkring den tid Matador beskriver. Prøver at forklarer, hvordan det ser ud efter bedste evne. Der er bøjler til forhjulet, og et stykke fladjern der bukket i en firkant (ca. 1m høj) og sidder fat på hver sidde af bøjlerne. På det bukket fladjern sidder der et skilt, hvor der står navnet på den forretning det ejede stativet. Man ka' pakerer cykler fra begge sidder. Håber I ka' forstå hvad jeg mener. Er en til at forklarer.

myns

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 07-06-09 23:01

Du skal passe på, ingen ser dig, mens du henter det!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-06-09 23:22

Det bliver ikke nemt at finde, du må på loppemarked

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 07-06-09 23:28

Hvis du er i Kbh, kunne du kigge her

http://www.kk.dk/Borger/ByOgTrafik/cyklernesby/Cykelparkering/Cykelstativer/Stativ%20ved%20butik.aspx

Og ellers kan du vel spørge dem

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-06-09 23:52
Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 07-06-09 23:58

Cykel museum
spørg om de ikke har en ekstra, det ville jeg gøre, for de passer jo ikke til nutidens cykler,

jo jo jo for hunden da spørg ude på Christiania , ude på pusser streit der har de dem,

ta en pose has med så lav en bythandel.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 08-06-09 08:15

Hej du kan købe et i gammelt look her, klik på haven. Der står
Citat
UDSOLGT kommer igen til foråret... ; )
men mon ikke foråret er kommet prøv at kontakte dem, hvis det kan bruges. Jeg syntes det ser rigtig fint ud
http://www.osvdenmark.dk/

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 08-06-09 17:12

www.flexinex.dk
dette firma i aalborg handler med alt indenfor cykelstativer, så hvis det findes, findes det her.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-06-09 10:38

Lidt nyere udgave... http://www.signmanager.dk/shop/skilte/details.asp?signid=258&type=2

og

http://www.veksoe.com/1/default.asp?MenuID=657&UndermenuID=1737&VersionID=103

Du kan helt sikkert få Veksø til at fremstille "dit" stativ... men det koster helt sikkert