/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Download fra Picasa - alle
Fra : PeterPeter
Vist : 1550 gange
100 point
Dato : 07-06-09 20:42

Hej Hej
Har netop modtaget link til en af mine venners Picasa album's... hvor han har uploadet 100 fælles billeder.
Dem vil jeg gerne have downloadet, men hvordan kan man det ??

Jeg mener - Hvordan kan jeg downloade dem alle på én gang ??
- Jeg er med på, at jeg kan højreklikke på hver enkelt og på den måde DL dem en af gangen... Men jeg ønsker at DL dem alle..

Noget der kan hjælpe ??

På forhånd tak og god aften...

/Peter

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-06-09 22:55

Marker dem og download dem.

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 08-06-09 08:40

Det kan man da ikke !!!
Hvordan vil du markere dem ???

Man kan da ikke markere flere på en gang !!!

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 08-06-09 12:09

Ctrl+A...så marker du alt der blir vist på siden...
Ellers kan du bare kopiere selve albumet hvis du har fået lov til det(har fået sendt en invitation)

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 08-06-09 12:18

Kære alle....

Jeg tror ikke I ved hvad jeg mener !!!

Jeg har modtaget et link til en af mine venners Picasa album's... hvor han har uploadet 100 fælles billeder.
Dem vil jeg gerne ALLE have downloadet, men hvordan kan man det ??

Jeg mener - Hvordan kan jeg downloade dem alle på én gang ??
- Jeg er med på, at jeg kan højreklikke på hver enkelt og på den måde DL dem en af gangen... Men jeg ønsker at DL dem alle..

Man starter jo med at se thumbnails'ne på de 100 billeder !!!!

Man kan IKKE markere alle thumbnails'ne og på den måde kopiere de "bagvedliggende" store billeder !! Hverken ved at markere dem med musen eller CTRL-A eller andet !!!

Øv.. Håbede der var en måde....

Fortsat god dag...

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 08-06-09 13:10

Der tog jeg fejl...du skal vist åbne hver eneste og så hente dem på den måde

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 08-06-09 13:17

Nemlig...og det er det som jeg gerne ville undgå
....på en eller anden måde

Fortsat god dag....

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 08-06-09 13:21

Hvis du alligevel har fået det album delt, kan du ikke bare nøjes med at have det som email...der kan du altid gå ind og se alle billeder når du lyster

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 08-06-09 13:36

Nej - Skal have billederne downloadet !!!
Det er jo derfor jeg har oprettet tråden

Fortsat god dag

/Peter

Kommentar
Fra : Klaudi