/ Forside/ Interesser / Helbred / Ernæring / Spørgsmål
10  erling_l 304
Hjælp
Fra : rene1982
Vist : 407 gange
20 point
Dato : 07-06-09 17:39

Hej.

Jeg har et lille spørgsmål som jeg håber nogen kan hjælpe med.
Jeg har et stykke tid døjet med for meget mavesyre. Det er heldigvis begyndt at gå over.
Men i den forbindelse har jeg lagt mærket til at jeg har tabt mig lidt.
Fra torsdag d 4 juni og til idag den 7 juni har jeg tabt mig 300 g. Jeg spiser som jeg er vant til. Men kan ikke helt forstå hvad det skyldes.

Nogen der kan hjælpe?

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 30 point
Dato : 07-06-09 17:41

300 gram????? Almindelige mennesker kan have en døgnvariation vægtmæssigt på flere kilo!!! Halvandet times intensiv rygtræning vil dræne dig for mellem 1 og 2 kg i væske hvis du vejer omkring de 80 kg. Så dicimaler er vist kun for entusiaster.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-06-09 17:42

At vægten går 300 g op og ned kan skyldes mange naturlige ting, bla. vand.

Hvis du har for meget mavesyre, så drik noget mælk, det neutraliserer syren. Og så spis en lille smule til mellemmåltid, så maven ikke er tom. Det vil også hjælpe på syren.

Godkendelse af svar
Fra : rene1982

Dato : 07-06-09 17:43

Tak for svaret 3773.