/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
bedes slettet
Fra : niebuhrabc
Vist : 319 gange
20 point
Dato : 04-06-09 23:09

niebuhrabc

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-06-09 23:14

Hvad skal slettes ? Du kan ikke slette noget her i forummet, når du har skrevet noget og sendt det, så fanger bordet, du kan heller ikke slette din profil.
Glemte du at læse Kom godt i gang, inden du oprettede dig ? :
http://www.kandu.dk/faq.aspx

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-06-09 23:14

Ha ha, så nemt slipper du ikke, du kan ikke blive udmeldt af kandu

Hvis du abbonerer på nogle spørgsmål, så fjer fluebenet, så hører du ikke mere herfra, men du vil altid være registreret som bruger

Kommentar
Fra : severino

Dato : 04-06-09 23:27

jow det er ligot trels!

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 05-06-09 10:27

Opret en hotmail-adresse og ændre Kandu-mailadressen til denne, så slipper du for at høre mere fra Kandu.

Mvh. ampere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-06-09 10:43

Hvorfor dog belemre hotmail med mails fra Kandu ? I din profil kan der ændres så du ikke modtager mail