/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Camera RAW "Not enough memory"
Fra : HPKristensen
Vist : 536 gange
25 point
Dato : 04-06-09 12:17

Jeg får pludselig et vinde der popper op med en status hvor der står "Not enough memory" når jeg processerer billeder fra RAW til tiff.
Det har jeg aldrig været ude for før og min maskine er rimelig kraftig og HD'en er der masser af plads på.
Hvad skal jeg gøre?
Jeg arbejder på PC, kører Windows XP og bruger CS4.

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 04-06-09 17:53

Sådan et vindue får jeg også engang imellem, så lukker jeg det bare og siger nå og arbejder videre. Jeg kører Photoshop 7,0 og har aldrig haft problemer med kapaciteten, selvom maskinen påstår det modsatte. Den vil sikkert bare gøre sig bemærket