/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
RACISME_ ala 30´erne
Fra : gøgeungen
Vist : 561 gange
75 point
Dato : 03-06-09 21:10

Efter at have LÆST flere indlæg herinde_ startet af ??

Kan jeg konstatere_ flere ting.

Godt man ikke er Dansker
Godt man elsker sine NEXT-E = ENTER og du er anmeldt/ TOT
Godt at man IKKE HEDDER ??
Godt man ikke HOLDER DK Lov + Skat

--------------------------
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hvor FANDEN står i henne, når / menneske er i knipe.

SHIT___________manden kan GÅ SELV SÅ ???
kør vedkommende NED IGEN.

ELLER !!!!!!!!!!! er det for MEGET forlangt af en Dansker, at LIGE STOPPE OP
og se SIG omkring ________
KAN_du og visse/ FANDENS mange brugere herinde er MED PÅ EN ___________(den)
ALTSÅ DEN MED = bare køre videre.
Citat
SS / HITLER/ ØREGAS

Personligt ? HADER JEG IKKE såkaldte////////////// indvandrere.
MEN HADER mennesker, DER IKKE vil være DK
Tørklæde eller EJ

Om disse skulle være muslinger eller ? klatter/ klumme
rager mig en PISPOT 666/999
KOMMER DE OG BEDER OM (ÆRLIG) HJÆLP
kan jeg virkeligt IKKE se forskellen på ? klumme/ og andre der pisser,
PERSONLIGT på mig.

OG SÅ BARE EN tænker ________?

VILLE DU LADE MENNNESKET/ din nabo dø, hvis i /du
kunne have forhindret DET, med et SKIDE_ PLASTER.

Bruger der er træt af kan_du

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-06-09 21:19

Citat
VILLE DU LADE MENNNESKET/ din nabo dø, hvis i /du
kunne have forhindret DET, med et SKIDE_ PLASTER.

NEJ aldrig i livet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-06-09 22:21

Citat
VILLE DU LADE MENNNESKET/ din nabo dø, hvis i /du
kunne have forhindret DET, med et SKIDE_ PLASTER
Nej det ville jeg da ikke. Men hvis de forsøger at gennemtrumfe middelalderkultur i DK, vig bede dem forsvinde bagefter.

Og dette har intet med religion eller racisme at gøre, da det er det grundlæggende menneskesyn, jeg taler om.

Så er der det som kaldes "omvendt racisme" - altså nogen der prøver at overtage den danske kultur og demokratisme, ved at give os dårlig samvttighed, mens de fremturer med middelalderkultur.

Kommentar
Fra : janik

Dato : 03-06-09 23:55

vi er et lille land og kan ikke redde hele verden.....

Kommentar
Fra : skibonitten01

Dato : 04-07-09 15:43

INVANDRERE OG ANDRE SOM KOMMER TIL DANMARK,MÅ RETTE IND EFTER DET SAMFUND
SOM DE ER KOMMET TIL.DET ER DEN ENESTE CHANCE DE HAR FOR AT BLIVE DEL OS,DET
KAN IKKE NYTTE AT KOMME HER MED DERES FORÆLDEDE LEVEVIS,SÅ SOM TØRKLÆDER OG
RELIGION MED BØN OG FALDEN PÅ KNÆ 5 GANGE OM DAGEN SÅ KAN DE ELLERS OPFØRE SIG
SOM DET PASSER DEM .MANGE INVANDRE PIGER ER LUKKET INDE OG MA IKKE KOMME UD OM
AFTENEN ,MENS DE UNGE MÆND TROR AT DANSKE PIGER ER LUDERE FOR DEM.DET GIVER EN
MASSE BALADE I AFTENLIVET MED SLAGSMÅL OG KNIVSTIKKERI .DET ER TROODS ALT
IKKE ALLE DER SKAL KÆMMES UNDER EN KAM,MANGE HAR LÆRT AT OPFØRE SIG ORDENLIGT.
JEG TÆNKER HER PÅ DE UNGE PIGER OG UNGE I BUTIKKER OG SUPERMARKEDER,SOM HAR
LÆRT SPROGET ,ALTID VENLIGE OG SÅ TÆNKER JEG .HVOR FOR ER SÅ MANGE OM HVORFOR
DE IKKE OMGÅS SÅ MEGET MED DANSKE UNGE ,SE HVOR MEGET BALADE VI VILLE VÆRE FORU

DEN

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 21-07-09 12:45

Citat
Godt man ikke er Dansker

Hvis du ikke kan lide og være dansker hvad fanden laver du så her i danmark ?
Det må man da sige er det dårligste sted at befinde sig hvis man ikke ønsker at være dansk.