/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Fodbold musklerne?!
Fra : Kevizz
Vist : 1677 gange
35 point
Dato : 03-06-09 18:46

Heii alle :D

Jeg spiller tit fodbold men jeg synes jeg mangle noget skudkraft eller hvad man kalder det...
Er der nogle der nogle træning metoder til at kunne skyde hårdere?? Noget man kan gøre der hjemme?? Og hvilke muskler bruger jeg i det hele taget til fodbold?

Hilsen Kevizz ;)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-06-09 18:56

Det ved din træner da alt om....

Kommentar
Fra : Kevizz

Dato : 03-06-09 19:23

Jeg træner ikke i en klub men jeg spiller tit for sjov med skole og venner osv.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 45 point
Dato : 03-06-09 19:27

Så bør du slet ikke gå så højt op i det....

Det kan skade mere end det gavner uden "kyndig" vejledning....

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-06-09 19:33

Læs hvad Refi skriver.

Såvel som kondiløbere varmer fodspillere også op (gør gymnastik) før selve træningen, for at få alle muskler med. Hvis man koncentrerer sig om bare højrebenet giver det skader.

Kommentar
Fra : Kevizz

Dato : 03-06-09 19:36

ok tak ;)

Godkendelse af svar
Fra : Kevizz

Dato : 03-06-09 19:37

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-06-09 19:39

Selv tak....

Men meld dig ind i en klub - så får du automatisk træningen.....