/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Sangskjuler!!
Fra : perlen
Vist : 1556 gange
94 point
Dato : 03-06-09 10:15

Pænt goddag -Hvem ved hvor man kan købe en rød postkasse i pap som sangskjuler?? skal til bryllup i GB og er ej selv kreativ nok.Vil blive meget hvis der er en kvik person som ved det.
På forhånd tak Perlen

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 03-06-09 10:25

hej perlen
nu du skriver GB skal den så absalut være i pap ??????????? derovre er lovene jo ikke så

idiotisk som her. så hvorfor ikke være kreeativ. så den kan bruges af to omgange ???

Har selv fået en Postkasse i Glasfiber godkendt ved PT.
mvhvic2000 ""lillekjeld""

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 104 point
Dato : 03-06-09 10:29
Godkendelse af svar
Fra : perlen

Dato : 03-06-09 10:48

Tak for svaret ans.---lige hvad jeg ku' bruge--men forsendelsen er dyrere end selve sangskjuleren det syn's jeg godtnok er skrabt. Venligst perlen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-06-09 10:53

Det havde jeg ikke set, men jeg tænkte, at det var sådan en postkasse du søgte.

God fornøjelse til brylluppet

Kommentar
Fra : perlen

Dato : 03-06-09 17:39

det var det faktisk også--- men blev harm over ågerprisen, så måske er der håb i Lyngby i Alt til fest -har ringet og de har røde postkasser ,så dem prøver jeg først om der er en der er ok.
Vh perlen