/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
cpi oliver city starter ikke ?
Fra : banditJolle
Vist : 564 gange
100 point
Dato : 01-06-09 21:07

hej min scooter gider ikke altid at starte. jeg har et 45 forrør i, og har fjernet skiven og har sat en ny dysse i strørelse 62.

har fundet en måde at starte den på ved at sætte hånden ind foran luftsugningen eller luftindgangen og så træder på kickstarteren et par gange, så sætter jeg luftfilteret på igen og så vil den starte igen. men det har jeg ikk tid til at gøre hver gang jeg skal køre. hvad tror du at det kan være??? ( nogen gange vil den godt starte uden problemer)

jeg tror måske at der kommer for lidt benzin til eller for meget luft til men ved det ikke :/

please hjælp mig.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 02-06-09 01:57

Det er jo helt vanvittigt med de stumper du har sat sammen i den kværn. Det kommer aldrig til at virke. En 62 dyse og et 45 forrør kører slet ikke uden skiven. Du kan bore nogle ekstra huller i din udstødning, så vil det hele køre igen. Bor evt. også et hul i bunden af tanken, så kommer der meget mere luft til benzinen som så vil forbrænde meget renere.

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 02-06-09 12:05
Kommentar
Fra : banditJolle

Dato : 02-06-09 17:34

ved jeg så ikk helt hvordan man gør men prøver li at hører en ven ad tak for hjælpen

Kommentar
Fra : tryllerylle

Dato : 07-06-09 20:14

jeg har haft nøjegtig samme problem, og har løst det ved at komme fuldsyntetisk olie på. det har virket for mig