/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
indianer
Fra : BSchmidt
Vist : 321 gange
50 point
Dato : 01-06-09 12:46

Jeg interessere mig meget for indianer, og skriver også en opgave om det. "Native Canadians", det er min eksamen og jeg vil meget gerne vide lidt mere om det hele og jeg synes det er svært at få rigtig svar på de spørgsmål jeg meget gerne vil ha svar på, så hvis nogen af jer kan hjælpe mig så må i meget gerne se om i kan svare på de her spørgsmål:

Hvordan blev indianerne behandlet i Canada, og hvordan bliver de behandlet nu?
Hvor mange er der tilbage?
Hvordan lever de?
Er de en slags fanger i deres eget land eller kan de leve frit?
Og hvordan har de det?

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 01-06-09 13:02

spørg evt. her, hvis de ikke ved det - hvem ved det så?

http://www.canadainternational.gc.ca/denmark-danemark/index.aspx

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 01-06-09 13:04
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-06-09 13:07

Citat
Og hvordan har de det?

De har det godt

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-06-09 13:42
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-06-09 17:47

I dette link, står der rigtigt meget... også med mange underlink

http://www.duda.dk/Temaer/Folkeslag/Indianere/indianere.html

Rigtig god fornøjelse med opgaven

Kommentar
Fra : rockduck

Dato : 03-06-09 16:27

Start med at kontakte den Canadiske ambassade i DK, hvis der er en. Det kan være de kan sende dig noget information. Alt efter dit engelske kan du jo forhøre dig om den danske ambassade i Canada kan sætte dig i forbindelse med nogle indianere. Ellers Google på engelsk. Tror ikke man finder meget om emnet på dansk
pøj pøj