/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Gratis camping områder i KBH?
Fra : Maksimus
Vist : 2315 gange
65 point
Dato : 27-05-09 12:13

Hejsa !

Nogen der ved om man ikke bare kan sætte et telt op et eller andet sted i nærheden af København?
Eller skal der absolut altid tjenes penge på det hele?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-05-09 12:15

GRATISTPLADSER findes IKKE...

En eller anden ejer jo jorden.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-05-09 12:18

Gratis pladser findes desværre ikke

Havde det været en autocamper kunne det lade sig gøre, at overnatte på en rasteplads, bare det ikke ligner camping, men det kan jo ikke lade sig gøre med et telt... det vil altid ligne camping

Kender du ikke nogle i nærheden, hvor du kan låne et hjørne af en have?

Accepteret svar
Fra : jomfruane

Modtaget 75 point
Dato : 27-05-09 12:54

Jo der er da nogle naturovernatningspladser i skovene - også i nærheden af kbh.
Fx ved at jeg at det er muligt at overnatte i shelter ikke langt fra vestamager metrostation.

Jeg har tidligere haft købt den bog der heder noget i retning af overnatning i det fri og benyttet muligheden - dog ikke i kbh.
http://www.teltpladser.dk/

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-05-09 13:08

Læs videre på denne side

http://www.vores-fritid.dk/ny_side_1.htm

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-05-09 13:12
Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 27-05-09 13:45

nej det er kun på de private pladser der skal søges i forvejen. Dem der findes i skovene er det først til mølleprincippet.

Men der er hverken vand eller pølsebod
PÅ vestamager er der et das og bålplads.
Det er nu en anbefalesesværdig ferieform!

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 27-05-09 14:00

Hejsa !

Vi er 2 der skal til Bornholm med en cykel hver og 1 anhænger.
Hvad er det nemmeste?
Er det via Køge? Vi kan jo ikke tage cykler og anhænger med i bussen

jeg mente i skulle til Bornholm

er luften feset ud af alle hjulene????

i kan da bare tage en hjørne af fælledparken det er der sq igen der vil sige noget til,

i kan da bare slå herberget op på Chrstiania , Pusse striet
de naboer i e.v.t vil få de ved da udmærket godt hvad det betyder at tage noget selv uden at spørge først

men stadig væk, der er stor forskel på naturen Bornholm og Christiania

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-05-09 14:07

Siden jeg linkede til fra jomfruanes link er godt nok revideret det sidste år, men i links fra Hareskoven, står der at der skal søges

Nogle få steder er der vandpost

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 27-05-09 14:27

Sorry Nordsted - du har helt ret. Nogen af skovene tillader kun fx spejdere som har søgt i forvejen.

http://www.skovognatur.dk/Ud/Adgang/Booklejrplads/

Men som der også står i dette link skal man ikke ansøge om de primitive lejrpladser hvis man er et mindre selskab. Og så er det så at man skal købe bogen for at vide hvor de små lejrpladser findes.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 27-05-09 15:15

Cykler med til Bornholm?
Fra : Maksimus

Gratis camping områder i KBH?
Fra : Maksimus Vist : 57 gange
65 point
Dato : 27-05-09

Er sådan et par S U,er selv total ideløse ??
Eller ved de ikke helt hvad de vil ???
Det kan da blive spændende og se hvad det næste bliver de vil spørge om ???
men en gratis oplysnin til jer uden omsvøb,
jeg mener at RØDE KORS de giver en gang GRATIS FOOD om dagen,
men adr, og tlf. har jeg desvære ikke.
men det kunne i så e.v.t. spørge KANDU,er!! om, næste gang ! for så kan de da få tiden til at gå med noget og med at finde BLÅ link,ser, til jer,
?????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 27-05-09 15:56

[CITAT
Gratis camping områder i KBH?
Fra : Maksimus Vist : 67 gange
65 point
Dato : 27-05-09 12:13

--------------------------------------------------------------------------------
Hejsa !

Nogen der ved om man ikke bare kan sætte et telt op et eller andet sted i nærheden af København?
Eller skal der absolut altid tjenes penge på det hele? ( CITAT)

Eller skal der absolut altid tjenes penge på det hele? NEJ --JA Nogen er jo nødt til at tkene noget

for at kunne betale jer en S U

Gratis oplysning uden BLÅ link

I er vel ikke de eneste der studere i huset hvor i går??

Så hvad med at spørge jeres kollegaer, om de ikke har en stykke græsplæne ved de kolonihavehuse de nu opholder og sover i, muligheden er meget stor,
Så op med dugen, frem med posen, og så sov godt.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-05-09 17:14

Hvad med Christania ?

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 27-05-09 17:49

ja luffea
det har jeg også fore slået tidligere,

luffea, jeg er ved nu at tro, at vi har med 2 SU,er at gøre som måske på et tidligt tids punkt
vil koste den danske samfund minimum 1 år ekstra tja,eeeeeeee måske 2 år ekstra studie,
eller også er de kommet for tidligt hjemme fra deres mor,s skjørter, ???

kvad mener du luffea ??

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-05-09 18:30

Måske/ikke

Men slå ikke teltet op i Utterslev mose, der er trafikpropper af blottere.

Kommentar
Fra : Maksimus

Dato : 27-05-09 19:11

Men hvad er der nu galt med at spørge om flere ting?
Vi skal stadigvæk til Bornholm, men derfor kan jeg da godt spørge om hvor man kan overnatte i København sov. Det er et helt andet spørgsmål.

Ja jeg kunne jo også selv søge på google, men så er hele ideen jo med Kandu.dk jo gået tabt. Pointen i at spørge frem for at søge, er jo netop om folk evt. har direkte erfaring med et bestemt sted, og måske lige et par gode råd med på vejen.

Men tak for alle links osv. Jeg kigger lige på det.

Kommentar
Fra : Maksimus

Dato : 27-05-09 19:21

Nej Christiania er udelukket. Det bliver jo snart normaliseret, da der står investorer i kø der vil bygge luksuslejligheder, for at tjene endnu flere penge end de har i forvejen, så de kan købe mere materielt lort og trøste sig selv med det og føle sig som en alfahan over for deres ligeså materielle Gucci-kone, der kun er sammen med dem, så længe de hiver penge hjem, så hun kan shoppe til hun har 66 par sko og 44 tasker osv..

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 28-05-09 01:37

Citat
Nej Christiania er udelukket. Det bliver jo snart normaliseret, da der står investorer i kø der vil bygge luksuslejligheder, for at tjene endnu flere penge end de har i forvejen, så de kan købe mere materielt lort og trøste sig selv med det og føle sig som en alfahan over for deres ligeså materielle Gucci-kone, der kun er sammen med dem, så længe de hiver penge hjem, så hun kan shoppe til hun har 66 par sko og 44 tasker osv..

Maksimus du afslår som både luffea og jeg selv har foreslået Christiania var det måske ikke i åri skulle ud og have gyngehesten og fisposen luftet og hvad der tilhøre, ??
Christiania det bliver sq da ikke foreløblig, jeg trode da at sådan et par S U , er de også kunne gennem skue denne sag,
men her er en gratis mulighed, også uden link
hvad med at slå jer ned på græsrabatten mellem motorværnet på motorvejen , for så har også den fordel at i hurtig kan komme frem og tilbage
kunne i ikke oplyse os om hvad for en side af KBH i helst ville være på
er det Glostrup -- gammel holte -- amager ja hvor vil i helst have mulig hed

og maksimus den tanke du har omkring de der 66 par sko og en stak klude, jamen - jamen er i da
så blåøjet og naiv hele udstyret er sq fra kirken kors hær genbrugsbikser,
så er de jo bare så snu at i den ene uge da indlevere den af de der du tænker på, men så har de
aftalt indbyrdes at så kommer nummer to tager hele bundtet og så holder de kæft indenbyrdes med at de kender hinanden og sådan går det i ring hvorimod lyder melodien over for hinanden
næeeeee har du fået ny pels o.sv. maksimus dem kan du såmen godt ynke på lige fod med dig selv
den der med at i tror det er Alfahanner og Gussi koner det er passe

mener du ikke det luffa ???

Citat
Ja jeg kunne jo også selv søge på google, men så er hele ideen jo med Kandu.dk jo gået tabt.

Der er ikke gåei et øjeblik tabt. ved selv at finde ud af noget, nej-nej
nææee vi skal have fundet det rette sted til cyklen

Godkendelse af svar
Fra : Maksimus

Dato : 28-05-09 18:46

Tusind tak for al hjælpen