/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Bodybuilder jeg??
Fra : Kevizz
Vist : 679 gange
40 point
Dato : 26-05-09 15:22

Heii alle...

Jeg træner sådan ca. alle muskelgrupper.. Chest, Abs, Biceps, Triceps, Back, Shoulders..
Jeg er 15 år.. Jeg tager for det meste 3 sæt men nogle gange 5??
Har hørt at hvis jeg bodybuilder som ung for jeg skader som voksen??
ER der nogle der kan besvare mit spørgsmål villle jeg være glad..

Hilsen Kevizz

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 26-05-09 16:01

Citat
Har hørt at hvis jeg bodybuilder som ung for jeg skader som voksen??
ER der nogle der kan besvare mit spørgsmål villle jeg være glad..

Du skulle blive så glad ved at du ikke er kommet videre i teksten at du stoppede pr. omgående,
og så brug din charme som 15åri på en anden facon, for hvem vil du imponere pt. ?????????

Kommentar
Fra : Kevizz

Dato : 26-05-09 16:02

Kan du ikke forklare mig hvad der sker??

Kommentar
Fra : Kevizz

Dato : 26-05-09 16:02

Altså hvad sker det hvis jeg fortsætter??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-09 16:09

Citat
Altså hvad sker det hvis jeg fortsætter??

Du bliver nok træt

Hvad skulle der ske....

Sålænge du nøjes med den fysiske opbygning (uden tilsætningsstoffer) sker der såmænd ikke noget....

Kommentar
Fra : Kevizz

Dato : 26-05-09 16:22

Så jeg skal bare fortsætte mine 3 sæt?

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 26-05-09 16:42

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Kan du ikke forklare mig hvad der sker??

Nu snakker vi uden tilsætningsstoffer som refi skriver,

du er med til at bygge nogle knogler op som så bla. har nemmere ved at knække de svage senere,
det svare til at du gerne vil have en stor tung buldocer på nogle steder af kroppen, men glemmer at få understellet forstærket til svarende, til at modstå den stærke buld,

De fleste der har dyrket Bodybuilding, når de så bliver 25år så har de vanskelig ved at deres
tistrold uden at have et spejl. for du kan se maven hænger ud over charmetrolden, så ta og la vær,
du vil bitterlig fortryde, skal du til at famle dig frem for at få fat i din gode ven,

Kommentar
Fra : Kevizz

Dato : 26-05-09 16:44

Men er det så ikke iorden at styrketræne??

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 26-05-09 16:47

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Så jeg skal bare fortsætte mine 3 sæt?

Nej saq skal du ej,

Tænk til din 25 års fødselsdag så hænger skide sækken ud over charme trolden,
og her kommer faren , Det vil den gøre resten af dit liv,
Endnu er der ikke nogen som har kunnet få sækken ind hvor den normal sidder, igen la vær

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 26-05-09 16:52

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Så jeg skal bare fortsætte mine 3 sæt?

jeg tør næsten godt vædde med dig, også til din 25 års dag så skal du ha arm forlænger, for at gå ud og pisse, du kan ikke nå sjoveren på normal vis, igen la vær

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 26-05-09 17:05

Citat
Men er det så ikke iorden at styrketræne??

Hov - hov nu er vi ovre i en anden bold gade,

ja det er i orden men du skal igen styrke hele kroppen,

alle de kroner du f. eks skulle have brugt på tilsætnings stoffer dem kan du så bruge til at købe dig
en løbe bane , og en måske ny cykel,

så vil jeg love dig, at kvindene også vil kikke efter dig til 25 års dag,
der vil simpelt hend løbe vand ud af munden på dem, så se du bare og komme den vej frem,
og lytter du efter så vil jeg tage min hat af for dig,
held og lykke

Kommentar
Fra : Kevizz

Dato : 26-05-09 17:14

Jeg vil bare ikke være sådan en svans... Jeg vil gerne have en god kropsbygning.. Og hvad mener du med at jeg ikke kan se min charmetrold og at jeg skal bruge en forlænger for at tisse??

Kommentar
Fra : Kevizz

Dato : 26-05-09 17:54

Ville det ikke være iorden hvis jeg trænede 2 gange i ugen i stedet for hver dag men jeg stadig er teenager?? Er virkelig i tvilv :(

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 26-05-09 18:06

Citat
Jeg vil bare ikke være sådan en svans...

Næ Kevizz det kan jeg sq godt forstå, derfor prøver jeg også vil hjælpe di ud fra mine mange års erfaring. med at se hvad der sker med sådanne personer, så jeg vil være glad på dine vegne hvis du holder inde med det

Citat
Jeg vil gerne have en god kropsbygning..

Rigtig meget forståligt,

Citat
Og hvad mener du med at jeg ikke kan se min charmetrold og at jeg skal bruge en forlænger for at tisse??

næsten alle der har dyrket det forbandede skidt, kan ikke se deres tisse trold undtagen at de skal se den i et spejl som e-v-t- ligger på gulvet, bla, fordi deres skide sæk som er så overdimicioneret, at den næsten hænger ud over livremmen og helt ned til knæerne,
de har en chance ved selv at pisse at de har et par bukser på som de kan træde på med hælen så bukserne falder ned over charme trolden , og at de så bare står uden at have håndkontakt hend over toiletet og lader løbe frit fra lageret, og har så en hulens bøvl med at få bukserne op igen
det tager somme tider så lang tid at de burde og skulle trækkes i løn, så igen fra mig a la vær
"" Kevizz der er et gammelt ord som siger at du kan spoler mere på kort tid som du så vil fortryde
i lang tid""

Accepteret svar
Fra : vic2000

Modtaget 40 point
Dato : 26-05-09 18:36

Citat
Ville det ikke være iorden hvis jeg trænede 2 gange i ugen i stedet for hver dag men jeg stadig er teenager?? Er virkelig i tvilv :(

Kevizz ved at man ikke kan se manden her jeg mener din krops bygning o.s.v. så er det vanskelig
om det skal være 2 eller 3 gange ugenligt. jeg tror med den iver der er i kroppen på dig ud fra de spørgsmål du stiller, så ville jeg også tro at du er med i en ungdomsforening med en leder.
hvid ja så spørger du ham og jeg tør godt garantere dig for at han vil syntes at det var dejligt med sådan et spørgsmål så har du hjælpen lige ved hånden, men og igen men Kevizz hold dig så
langt væk fra de forbandede tilsætningsstoffer det gør kun ondt være for dig selv senere,
mvh
vic2000

Kommentar
Fra : Miksi76

Dato : 26-05-09 20:07

Træn med måde, det kan give nogle grimme strækmærker hvis du overdriver. Og hold dig fra ano.

Godkendelse af svar
Fra : Kevizz

Dato : 26-05-09 20:58

Tak for svaret vic2000.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 26-05-09 21:05

Selv Tak KEVIZZ

Jeg ville ønske at jeg kunne følge sådan en som dig i rigtig mange år frem, men kan ikke,
derfor pas mordeligt godt på dig selv, men lov mig at du vil læne dig op af en leder i din klub,
så vil du få igen som du giver ham eller hinde, go vind
mvh
vic2000

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-06-09 12:55

Hold da kæft et hjernedødt svar. vic2000 landsbytosse er både pikfikseret og / eller svans??