/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Postnuke modul.
Fra : labuni
Vist : 515 gange
300 point
Dato : 07-04-03 16:14

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde et nyhedsmodul til Postnuke.
Det skal være muligt for brugeren at uploade et, eller flere billeder til nyheds indslaget. og meget gerne med mulighed for at sætte et mindre billed på forsiden, istedet for kategori-billedet i standard nyhedsmodulet.

Mvh. Lars B.

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 07-04-03 16:42

Lars tænker du på noget i den stil her med nyhedsmodulet ??

http://www.findsvar.dk

coadmin
www.findsvar.dk

Kommentar
Fra : labuni

Dato : 07-04-03 18:37

Nej - så vidt jeg kan se, så har du heller ikke mulighed for at uploade billeder i selve nyheds modulet.
Hvis jeg tager fejl, må du komme med en beskrivelse af hvordan jeg gør.

Mvh. Lars B.

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 21-06-03 20:34

Lars kontakt mig via http://www.findsvar.dk/ så skal jeg nok hjælpe dig på led med en løsning