/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
hvem kender Flemming Levi ....
Fra : rosekamp
Vist : 562 gange
200 point
Dato : 18-05-09 20:55

Er der nogen her som ved hvem: Flemming Levi Bjerre Mosgaard Christensen er?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-05-09 21:12

Fodt hvor? Hvornår??

Jo flere oplysninger, jo lettere søgning...

Der er mange navne sammenfald med denne Myrup familie:
http://www.myrup.nu/navneregister.dk.htm

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 18-05-09 22:57

Åh ja, dem har jeg også fundet

Født 16. november 1933 i Vejle. Har boet Kolding Landevej 2 i Vejle.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-05-09 09:59

Normalt finder vi ikke nulevende personer her i Slægtsforskning...

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 19-05-09 20:10

Altså nu ved jeg slet ikke om han er nulevende. Og det er heller ikke fordi han som sådan skal findes. Spørgsmålet gik på, om der tilfældigvis var en af jer der kender vedkommende og det er fordi vi har købt en gammel gård, hvor vi under oprydningen fandt nogle personlige papirer på ham, som måske kunne være af interesse for en efterkommer (hvis han er død).

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-05-09 20:46

Der findes mange Mosgaard ved Vejle...

Prøv f.eks. at kontakte fotografen her:
http://www.dr.dk/Regioner/Trekanten/Nyheder/Fredericia/2009/04/29/175139.htm

Med det erhverv kender han nok Vejle- Kolding egnen?
Og sin måske onkel Flemming Levi??

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-05-09 20:49

Og der er to piger Mosgaard i Kolding:
http://www.krak.dk/query?what=wp&search_word=Mosgaard+&geo_area=Kolding

Måske hans døttre?

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 20-05-09 06:28

Tak Svend.

Hvis jeg krakker navnet findes der over 300 Mosgaard, så det bliver vist lidt for omstændeligt

Jeg tror jeg dropper det, når der nu ikke var gevinst herinde.