/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
telmore og mms...
Fra : holler123
Vist : 337 gange
50 point
Dato : 06-04-03 20:22

hvordan gør man og hvor på siden kan man se opsætningen???

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 06-04-03 21:43

Telmore siger at de bruger samme MMS opsætning som TDC, da de bruger TDC's net. Jeg har rodet en del med at få det til at virke. Jeg tror ikke TDC tillader andre end TDC kunder at bruge MMS på deres net. Man kan på TDC Mobil's homepage tilmelde sig MMS og få sit eget billed-album.
Jeg har derefter prøvet med et TDC kort. Det virker fint.
Med Telmore får jeg bare en underlig Gateway-fejl.

Så vidt jeg ved, så er MMS endnu ikke særlig anvendeligt da mobil-selskaberne ikke kan blive enige om at udveksle MMS beskeder, så man kan kun sende indenfor éns egen udbyders net.

Jeg forventer at mobilselskaberne snart tager sig sammen og giver alle os forbrugere adgang til billig GPRS og MMS. Det er da for latterligt at muligheden er der, men det er alt for dyrt at bruge.

mvh/HJP

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 07-04-03 09:04

Ring til Telmores kundeservice, de er altid utrolig hjælpsomme. Jeg tror ikke du kan bruge MMS via Telmore, men er ikke sikker. I deres kundeservice vil de kunne fortælle dig det, samt evt. guide dig hele vejen igennem din opsætning. Hvis du ringer fra en anden tlf. end din mobil, kan du lave opsætningen mens du har dem i den anden ende.
Hej fra Notatoy.