/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
ip 5200r
Fra : biksemad
Vist : 658 gange
85 point
Dato : 09-05-09 16:46

hej jeg har fået vista

der har jeg downloaded en driver til vista 32 bits på canon.dk , men den giver kun adgang til at jeg kan køre printeren med kabel,eller hvad skal man gøre ? før havde jeg en cd, hvor alt softwaren lå på, så den startede op og spørg på et tidspunkt , om man skal konfigurerer, den trådløst,altså til xp hvor finder jeg det til vista ?

please help der må være en støre driver software hjælp

mvh Biks

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 95 point
Dato : 09-05-09 16:56

Prøv evt. denne side - det er muligt, at den løser dit problem:

http://www.kruse-net.dk/2008/05/03/canon-ip5200r-paa-vista/

Kommentar
Fra : biksemad

Dato : 09-05-09 17:23

jeg uinstallerede softwaren, som var til xp , også installerede jeg den nye driver ti vista 32 bits 2.0 fra canon,men her hopper kæden af jeg kommer ikke frem til og kunne konfigurerer den trådløst, jeg kan ikke forstå at det ikke ligger i en samlet pakke ?

mvh Biks

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-05-09 17:54

Jeg ville forsøge at installere en ny printer, Tilføj en printer, og så vælge en netværks printer, og der pege på hvor på netværket at din printer, men ved ikke om du kan med Canon, med HP printere er det nemt, du skal så vælge din nye printer driver når du bliver bedt om det i guiden

Kommentar
Fra : biksemad

Dato : 09-05-09 21:12

jeg køre med en dlink router wpa psk krypteret, og jeg har installeret driver til canon ip 5200 r en 2,0 driver, men den skal jo konfigureres trådløs printeren skal jo have koden til det trådløse netværk , men det kommer ikke frem kun med den driver, der må mangle noget, så de kan komunikerer trådløst printeren er jo trådløs wifi.

Der var ingen problemer med xp der var det hele på en cd rom og der spurgte den om konfigurering til trådløs, og der skulle man indtaste koden ? help

mvh Biks

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-05-09 23:43

Måske kan du læse dig frem til noget her hos Microsoft, et forsøg værd hvis ikke der kommer nogen forbi som ved hvordan du skal gøre:
http://windowshelp.microsoft.com/Windows/da-DK/help/3b48e8bf-7d8a-417e-8053-6e9cca3528c21030.mspx

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-05-09 23:48

Og her er så opskriften til lige nøjagtig din printer: http://www.kruse-net.dk/2008/05/03/canon-ip5200r-paa-vista/
det ser nem ud, håber at det virker hos dig også

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-05-09 23:49

Undskyld IBM760 i min iver så jeg ikke at du allerede havde fundet den side

Godkendelse af svar
Fra : biksemad

Dato : 11-05-09 16:58

Tak for svaret IBM760.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 11-05-09 17:04

Selv tak.