/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skærmbilleder "bølger"
Fra : Lincoln1242
Vist : 464 gange
50 point
Dato : 07-05-09 22:47

Efter at have reinstalleret min pc (pga. ny harddisk), så "bølger" skærmbillederne, når jeg scroller op eller ned - som skærmen ikke kan følge med...

Min første tanke var skærmdrivere, men jeg har installeret den medfølgende cd med drivere til lyd, skærm osv., men resultatet er det samme...

Nogen gode bud?

Kommentar
Fra : Lincoln1242

Dato : 07-05-09 23:32

PS. også når jeg skriver tekst så reagerer den ret langsomt...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-05-09 23:42

Det er dit grafikkort der ikke er indstalleret ordentligt.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 50 point
Dato : 07-05-09 23:48

Du må ha nogle drivere til dit grafikkort på en cd'er.

Hvis du højreklikker på "Denne computer" og vælgerAdministrer tryk så på Enhedshåndtering nu vil du kunne se at dit grafikkort mangler den rigtige driver.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 08-05-09 00:09

Måske det også er en god ide, at hente opdaterede drivere til grafikkortet på nettet?

Kommentar
Fra : Tlh9

Dato : 08-05-09 00:50

Du mangler en driver til dit grafikkort.

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 08-05-09 10:23

Jeg er enig. et er helt sikkert grafikkortet der ikkeer installeret orenligt.

Godkendelse af svar
Fra : Lincoln1242

Dato : 08-05-09 12:22

Jeg prøvede lige at køre den medfølgende driver-cd en gang til og efter en genstart virker alt fint! Tak!