/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Garanti på tag
Fra : kimpetersen
Vist : 594 gange
100 point
Dato : 07-05-09 09:24

Er der nogen der kender til hvor lang garanti der er på eternittage?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-05-09 09:28
Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 07-05-09 09:41

15 år på de tage uden aspest

Vores begyndte at skalle allerede efter et par år... vi kontaktede Eternit, hvor vi skulle oplyst det nummer der står på undersiden af pladerne.

Efter et stykke tid kom en taksator fra firmaet, og sagde at taget skulle skiftes, og det blev det -- på deres regning

Godkendelse af svar
Fra : kimpetersen

Dato : 08-05-09 09:06

Tak for svaret Nordsted1.

Det er på materialet (selve pladerne), mit problem er desværre pålægningen og det nærmer sig 5 år siden det er lagt på, og da loftet er et sted hvor man kommer sjællent (mange aldrig) opdages en sådan fejl sjællen da man skal der op mens det regner eller lige efter for at opdage det.
Hilsen Kim