/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
campinghytte nær Odsherred zoo
Fra : takker
Vist : 704 gange
100 point
Dato : 06-05-09 20:00

Hej!

Jeg skal finde en camping hytte nær Odsherre Zoo.

Den skal være med toilet og minium en kogeplade.

Den skal være til 2 voksne og 1 barn 6 år.

Skal bruge den til at over natte fra fredag til søndag

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-05-09 20:15

http://www.odsherred.dk/page3815.aspx
Her kan du se hvad de byder på.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-05-09 20:18
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 06-05-09 20:23

Hvis du er så heldig, at du skal besøge Odsherred så kig ind på Odsherreds Turistbureau´s side.

Her kan du både finde campingpladser, oplevelser og mange andre informationer

http://www.visitodsherred.dk/danmark/da-dk/menu/turist/visitodsherred_forside.htm

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 06-05-09 20:30

Hvis du har børn, må I ikke gå glip af Rørvig Havn - Cafe Fiskeburgeren her, er et meget populært spisested for både børn og voksne
Citat
Der også de gratis glæder – f.eks. det berømte krabbefiskeri på Rørvig havn, hvor hundredvis af børn og voksne ligger på molen med bambusstang, snøre og lidt fiskeskind fra havnens fiskehandel.

Se mere her om aktiviteter for børn

http://www.visitodsherred.dk/danmark/da-dk/menu/turist/inspiration/i_boernehoejde/i_boernehoejde.htm

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-05-09 23:13

Der er hytter på denne plads, men jeg kan ikke umiddelbart se om der også er toilet i selve hytte.

De hytter der har bad/toilet, har også et rigtigt køkken og er mere et lille sommerhus, så jeg vil tro det er langt billigere hvis i valgte et Bed and breakfast eller et vandrehjem.

Vandrehjem har også familierum nogle også med bad og toilet, jeg kan heller ikke se om de har det her, men prøv at ringe og spørg

http://danhostel.dk/content/dk/hostel_details?HostelId=109

Men ellers så ligger campinghytterne gerne meget tæt på toiletbygningen, så man ikke skal rende så langt.

Det kan godt blive et problem at finde en ledig hytte så tæt på Bededagsferien, men jeg håber da at det vil lykkedes

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-05-09 23:14
Kommentar
Fra : takker

Dato : 07-05-09 06:43

Fin idé med bed and beakfest, men jeg kan nu beder lige camping pladser.

Det ser detsværre ikke ud til at nogen af hytterne har tolilet og det skal der være.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-05-09 07:24

Når jeg tjekker på denne side, ser det slet ikke ud til at de nye hytter med toilet er kommet til den landsdel endnu

Hytterne uden toilet, er nu oftes gode nok, det er "kun" toilettet der mangler. Jeg har i mange år, benyttet de hytter, og så gået de par meter hen til toiletbygningen

Det er da også en mulighed at leje en campingvogn på pladsen, prøv at ringe til pladserne og hør om det kan lade sig gøre for jer

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 07-05-09 07:52

kan ikke anbefale VIG kamping nu når du har børn.
Kongsøre Camping elle Sanddobbernes Camping mener også der ligger en i nykøbing man har ikke været der

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 100 point
Dato : 07-05-09 11:02

Hej igen.

Campingpladsen Nykøbing Nordstrand har hytter med toilet Så håber jeg bare, der også er ledige hytter - rigtig god tur

http://www.fdmcamping.dk/da-DK/pladser/nordstrand/

Her kan du se en plantegning af deres hytter, der er to typer, den ene med toilet

http://www.fdmcamping.dk/da-DK/pladser/nordstrand/hyttervogne/

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 07-05-09 21:06

Hvis det er denne weekend du vil besøge Odsherred,

så vær også opmærksom på Odsherredløbet

Det er ca 110 veteranbiler og motorcykler, der for 14. gang kører Odsherred rundt.
Meget festligt

Har desværre ikke fundet links, men de mange køretøjer mødes i Fårevejle lør den 9. maj ved rådhuset kl. 9-10 . Her kan man nyde en kop kaffe og beundre de mange køretøjer, inden de første bliver sendt afsted kl. 10. De skal nu køre en rute på 90 km i Odsherred - bl.a. gennem gågaden i Nyk.Sj.

Godkendelse af svar
Fra : takker

Dato : 10-05-09 12:47

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 10-05-09 13:21

Selv tak