/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
kosttilskud - ledvogteren
Fra : hanne39
Vist : 1530 gange
300 point
Dato : 05-05-09 15:30

Jeg har smerter i mit nederstepegefingerled og har haft det gennem et års tid, men nu er det blevet værre lægen siger at jeg må leve med det. Jeg har tænkt mig at forsøge med "Ledvogteren". Er der nogen der har erfaring med det?

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 05-05-09 15:49

Jeg kender ikke "Ledvogteren", men jeg kender "Avosol", som jeg tager pga. ledproblemer, og som virkelig hjælper mig. Jeg har prøvet at stoppe med at tage dem..... efter få dage har jeg ledproblemer igen. Jeg skal så tage dem i næsten 14 dage igen, før jeg får en virkning. Sådan var det også, da jeg startede med produktet,altså det tog ca 14 dage før der var en effekt.

Jeg køber dem hos Matas, men kan også købes flere steder på nettet bl.a. her
http://www.naturoghelse.dk/shop/avosol-120-stk-3223p.html

Kommentar
Fra : jdkq

Dato : 05-05-09 16:20

Desværre skriver Du ikke noget om smerter i andre led, - eller om Du over tid har gjort noget atypisk med Din pegefinger, som nu har givet problemer, - ligesom vi også mangler lidt viden om Din alder, og om der en nogen i Din familie, der har tilsvarende problemer, - men uanset det, - har vi nok en idé om, at vi kan hjælpe Dig alligevel. . . - og hvis det nu handler om gigt, - har vi et kosttilskud, som ganske vist ikke er godkendt i Danmark, - men det er ikke umuligt at få fat i, - Du skriver blot en direkte mail til os !

. . - MEN om forholdsvis kort tid (i løbet af få måneder) kan vi tilbyde Dig, - og alle andre, - en helt personlig, - og helt gratis service på internettet.

Du, - og alle andre, - kan helt uden omkostninger få en helt personlige Vitalitets-coach, der kan hjælpe med stort set alt inden for kost, ernæring, livsstil og livskvalitet, . . - også når det handler om vægt-kontrol, . . - en super professionel service helt gratis.

Du kan allerede nu tilmelde Dig, (klik på linket herunder), - men vær opmærksom på, at den Vitalitets Coach Du vil se, når Du klikker på, kun er en lille introduktion til det der snart kommer.

Hvis Du tilmelder Dig på siden, vil Du være blandt de allerførste, der får besked når Vitalitets Coach’en er klar til at servicere os alle her i Danmark ! . . - og husk det er helt gratis for Dig og for alle dem Du kender.

http://www.webstar.biz/?id=INTE-65EC-C2F7

Med Venlig Hilsen
jdkq

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-05-09 16:58

http://www.webstar.biz/?id=INTE-65EC-C2F7

Sådan så siden også ud for et år siden, hvor en "vitalitets-coach" også var på vej

Lægelige samt SANDE udtalelser fra kunder på siden mangler sgu

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 05-05-09 20:50

Almindelig fiskeolie er også godt ved ledproblemer, men man skal nogle gange op i nogle høje doser, til gengæld er de billige fra f.eks. Netto lige så gode som andre.
Men med fiskeolie går der også 2- 4 uger før den optimale virkning er opnået.