/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
automatisk login
Fra : ehkejser
Vist : 734 gange
100 point
Dato : 03-05-09 21:36

Hejsa..

Jeg er kommet til at sige ja til automatisk login på TV2 spil, kan jeg slette den, så jeg skal skriver brugernavn og password når jeg skal logge på.

Min platform er Windows xp

Hej. EH Kejser

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-05-09 21:45

Du kan slette slette login ved at slette den cookie som tv2 lægger i din internet browser, Funktioner- Slet browserdata, du kan slette alle midtletidige filer og cookies eller nøjes med cookies

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-05-09 22:00

Når du beder maskinen om at huske dine logind, så gemmer de en cookie på maskinen. Så gør som o.v.n. skriver, slet dine cookies.

Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 03-05-09 22:05

Har slettet alle min cookies, og genstartet

det virker ikke....

Hej

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 03-05-09 22:28

Hvliken browser bruger du ? Firefox gemmer login i en krypteret mappe og du logger ind selv om du sletter cookies, med Internet Explorer burde forslaget med at slette cookies virke

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-05-09 22:49

Har du slettet Temp. Internetfiles? Det kan ligge der hvis du ikke har haft slukket for maskinen. Eller også bruger du en anden brouser som o.v.n. foreslog.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 03-05-09 23:01

CCleaner: http://www.ccleaner.com/download
rydder op i alt vedr. cookies, temporary it-files og andet skidt. Prøv at downloade og installere den. Husk at fjerne nederste flueben inden installation, hvis du ikke vil ha en toolbar med. Forøvrigt er CCleaner gratis og faktisk uundværlig, og på min pc sletter den alle login-er.

Men har du i kontrolpanel/internetindstillinger ved slet prøvet "Slet alt"?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-05-09 23:10

Citat
rydder op i alt vedr. cookies, temporary it-files og andet skidt
er det ikke hårdt nok, at slå midlertidige filer og cookies i hartkorn med "andet skidt" bortset fra det, så pas på med CrapCleaner, den kan fjerne så meget at du ikke kan bruge computeren bagefter

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 03-05-09 23:36

Jeg har altså brugt CCleaner i et ½ år nu, og jeg har ikke på noget tidspunkt oplevet noget problem med det program. Tværtom - så holder det faktisk mine pc-eres hastighed oppe på dupperne, da det også fjerner links til alt, hvad jeg har haft åbnet i løbet af dagen.

En anden ting (og undskyld til ehkejser ): o.v.n. hvordan hulen laver du den smålyserøde firkant med CITAT? .

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-05-09 23:44

Ja det er misbrug af tråden, men nu er du startet, prøv at se lidt nærmere på de små ikoner, lige feltet hvor du skriver indlæg i det her tilfælde, så prøv den som er nummer to fra venstre

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 03-05-09 23:58

Citat
Ja det er misbrug af tråden
. Jeg ved det godt og har sagt undskyld. Og tak

Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 04-05-09 00:13

Prøver med CCleaner i morgen det er blevet sent...nat

Godkendelse af svar
Fra : ehkejser

Dato : 04-05-09 11:53

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-05-09 11:58

Selv tak, havde du login gemt i Firefox ?