/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
små nummerbokse ved alle linie
Fra : svendmogensen
Vist : 640 gange
200 point
Dato : 03-05-09 09:36

Når jeg brhttp://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=207184uger firefox, er der små bokse ved alle linier med numre i. f.eks står der ved: "vis din profil" en box med nr 31. på værktøjslinien herover er det fra nr 4 : 10

er det uforståeligt

Det er meget irriterende

Kommentar
Fra : iah

Dato : 03-05-09 15:23

Det må være din maskine der laver ballade Svend, har lige prøvet at åbne dit link i min Firfox, der er ingen små bokse...

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 03-05-09 15:27

yes - det er heller ikke på laptop, men irriterende

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 03-05-09 18:39

Kan det have noget med automatisk ? nummer-datering at gøre,
hvis det findes i din browser.
Prøv at se under funktioner eller indstillinger.
Eller et eller andet plugin, der driller.

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 03-05-09 20:02

nu kører jeg i fejlsikret tilstand og så er det væk??? Der er ikke noget at se i funktioner eller indstillinger?

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 200 point
Dato : 04-05-09 00:52

Geninstallerer din Firefox, så forsvinder det sikkert af sig selv...

Godkendelse af svar
Fra : svendmogensen

Dato : 07-05-09 21:32

Tak for svaret iah.