/ Forside/ Karriere / Job / Faglige organisationer / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 460
oversigt over a-kassekontingenter
Fra : svak
Vist : 670 gange
150 point
Dato : 06-04-03 12:23

hvor kan jeg finde en oversigt over, hvad kontingentet koster hos de forskellige a-kasser?

jeg ønsker ikke at skulle ind på alle kassernes hjemmesider og tjekke...

jeg har tidligere læst en artikel i jyllands-posten, men kan ikke finde noget på deres hjemmeside

mvh

svak

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 06-04-03 12:33

der er en gemt artikel i jp, men du skal holde avisen, for at kunne komme ind på siden, hvor den er.

Accepteret svar
Fra : mortenfn

Modtaget 160 point
Dato : 06-04-03 13:48

her finder du administrationsbidrag - a-kasse- og efterlønsbidrag er det samme hos alle, kun administrationsbidraget er forskelligt

http://www.dfa.dk/extern/statistik/nogletal/administrationsbidrag_2000_2003.PDF

du skal være opmærksom på at a-kasser med meget lille bidrag måske kun har et kontor i landet - i jylland - hvorfor du skal påregne at skulle tage til jylland ved vejlednings-samtaler

Hilsen Morten

Godkendelse af svar
Fra : svak

Dato : 11-04-03 12:35

Tak for svaret mortenfn.

Kommentar
Fra : McBaine

Dato : 13-09-04 08:10

link virker ikke....nogen der har et nyt?