/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Adgangskode Windows Vista
Fra : jannicolai
Vist : 762 gange
500 point
Dato : 01-05-09 13:27

Hej jeg har lige været nede og købe en demo bærbar computer ,til min søn. Problemet er at da vi skulle starte den op,skulle der adgangskode til. Og den har vi ikke.Håber der er en der kan hjælpe. Styresystemet er vista home premium.Mvh Jannicolai

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-05-09 13:32

KOden stårpå lablen der sidder under bunden på pc en

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 01-05-09 13:35

Hej det er ikke koden til windows cd-en. Det er en adgangskode til at logge på med,der skal nulstilles. Mvh Jannicolai

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-05-09 13:39

Der er ingen adgangs kode på en ny computer, prøv at trykke på Enter tasten uden at skrive noget, så kommer du sikkert ind

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 01-05-09 13:43

Hej det er jo en demo vi har købt, så der er adgangskode på.Den er købt ved Shg i århus

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-05-09 13:54

Den har adgangskode fordi folk ikke skulle rode i den. Du skal ringe til det sted hvor du har købt den og bede om adgangskoden.

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 01-05-09 13:55

Det har jeg gjort, De sagde jeg skulle komme ned med den.For at de kunne hjælpe mig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-05-09 14:10

Og det er så det du skal gøre

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-05-09 15:27

Bare se at komme af sted, de bruger nok den samme kode til alle demo maskiner, derfor vil de selv låse den op.

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 01-05-09 16:11

Jeg har fået lov til at levere den tilbage, og få pengene tilbage.De beklagede fejlen. Mvh Jannicolai

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-05-09 16:55

Ok så er det bare at afslutte spørgsmålet .

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 500 point
Dato : 01-05-09 17:33

Hvorfor levere den tilbage, når Trinity Rescue Kit kunne have klaret jobbet?
http://trinityhome.org/Home/index.php?wpid=1&front_id=12
Videodemo http://www.metacafe.com/watch/316013/hack_windows_vista/ (godt nok på en mac, men virker også på pc)

Så til en anden gang...så findens der en løsning

Mvh.
d.Buus

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 01-05-09 18:28

Ja tak for svarene, hvem skal så have point. Mvh jannicolai

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-05-09 18:36

Den der har hjulpet dig bedst

Godkendelse af svar
Fra : jannicolai

Dato : 01-05-09 20:32

Tak for svaret dbl.Hej tak for svarene alle sammen.Mvh Jannicolai.Det bedste svar var nok fra dbl,har lige kigget på hans link.Det så ok ud,men nu aflervere jeg computeren og køber en helt ny.Mvh Jannicolai