/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Netbank.
Fra : amdam
Vist : 897 gange
500 point
Dato : 29-04-09 13:10

Hvilke erfaringer har I med netbank? Gode eller dårlige?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-04-09 13:12

Hej med dig.
Det har taget min bankrådgiver 3 år at overbevise mig om at jeg skulle ha' det

Nu har jeg fået det om kan simpelthen ikke forstå jeg har kkunnet undvære det

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 510 point
Dato : 29-04-09 13:15

Jeg har kun gode erfaringer

Det er dejligt at jeg hele tiden selv kan følge med, på div konti

Banken kan informere mig om nyheder, det er måske ikke så godt for P&T, men jeg syntes et er smart

Og så er det billigere og nemmere at betale girokort via pc, så slipper jeg også for at stå i kø på posthuset

Sikkerheden er jeg heller ikke bekymret for

Kommentar
Fra : me67

Dato : 29-04-09 13:15

Jeg ville også nødig undvære det.
Bare den frihed man får ved ikke altid, at skulle i banken for at ordne pengesagerne
men i stedet blot logger på hjemmefra og ordner tingene der er dejligt.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-04-09 13:19

Det samme som ovenstående indlæg.

Meget tilfreds.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-04-09 13:20

Det er en stor befrielse at have netbank, jeg kan betale regninger, og overføre penge fra konto til konto. Jeg har også valgt at få mine kontoudtog via netbank og også min oversigt fra PBS. Så kan jeg printe det ud som jeg har brug for.

Det eneste jeg ikke kan er at hæve pengene.

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 29-04-09 13:31

Helt enig med alle! Netbanken er uundværlig, den giver dig frihed, du slipper for lange køer i bank og posthus, og du behøver heller ikke tænke på åbningstider.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-09 13:36

"Folk" kan IKKE have dårlige erfaringer med netbank - så kunne de jo bare droppe den

Den er IKKE tvang...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-09 13:38

Citat
Det eneste jeg ikke kan er at hæve pengene

Det er fordi den printer ikke er af "højeste" kvalitet

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 29-04-09 13:48

Jeg er glad for netbank

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 29-04-09 13:57

Har haft det siden Netbank kom frem for mange, mange år siden.

Kun gode erfaringer.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-04-09 13:59

Kun gode, handler aktier den vej også

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 29-04-09 15:00

Har haft netbank i ca.12 år.Aldrigt haft problemer. Vel nødigt undvære den.
Jeg syntes lige vel nævne E-Boks,alt hvad der kan sendes dertil,bliver dertil sendt.
Har jeg nogle dokumenter som skal gemmes,skanner jeg dem i Pdf,lægger dem i E-Boks.
skide smart
vvdriver

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 29-04-09 15:42

Jeg hæver da mange penge via netbank, men kan aldrig sætte penge ind.
Det er den billigste måde at betale regninger på.
Du kan til- og framelde dine betalinger til PBS m.m.
Ja, i dag kan man næste det samme som personalet i pengeinstituttet kan.
Se dog at få netbank, det er det eneste rigtige.

hawaii7

Kommentar
Fra : alka

Dato : 29-04-09 17:59

Jeg har kørt med netbank, fra den kom frem. Jeg kan ikke en gang huske hvornår jeg startede, det er mange år siden. Har altid været glad for den og har aldrig haft problemer. Jeg vil nødigt undvære den.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 29-04-09 19:15

jeg har netbank og er MEGET glad for det , jeg har kun gode erfaringer med det , jeg klarer alle regninger og overførelser m.m via net bank , så behøver jeg ikke at gå på posthuset , og så er det også billigere , det koster 20 kr at betale en regning på posthuset

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 30-04-09 00:30

Ja det er en god ide.
Det er dov lettest med Windows, med ubuntu er det straks noget bavl med at skal finde sin
Kode generator starte den op indtaste og så skrive i login og hvad ved jeg.
Højris

Kommentar
Fra : Eschen

Dato : 01-05-09 06:23

Jeg har kun gode erfaringer-det er godt prøv det !!

Godkendelse af svar
Fra : amdam

Dato : 02-05-09 13:55

Tak for svaret Nordsted1.