/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
lan card.
Fra : reiffenstein
Vist : 563 gange
100 point
Dato : 28-04-09 21:55

Hej
min søn har en dell latitude d 600 bærbar, han har netop reinstalleret xp pro.og opdateret
til xp sp2. Den reagerer ikke når han monterer sit Planet 802.11g+ wireless lan card i siden
på dyret. Er der nogle der kan hjælpe med dette, det virkede fint med den gamle installation.

Så vidt jeg kan se er dette kort plug and play
har installeret diverse drivere fra Dell

Reiffenstein

Kommentar
Fra : me67

Dato : 28-04-09 22:03

Du skal sikkert bruge den/de driver der fulgte med kortet.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-04-09 22:12

gå ind på dell.dk -> drivers og downloads -> indtast ServiceTag, på den næste side skal du vælge kategori netværk, hvis det ikke virker så ringe til support vi kan hurtigt finde den rigtige driver til jer. Det er formenligt en privat kunde maskine, så du kan ikke komme til og snakke med mig

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 29-04-09 07:45

Et planet lancard har intet med dell, at gøre, det har en seperat driver fra Planet, som skal indstalleret, inden kortet sættes i maskinen.

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 100 point
Dato : 29-04-09 08:34

Har et kort magen til - Du skal installere driveren fra cd'en!

Har driver cd'en, så evt. send en PM med en mailadr. så sender jeg den til dig!

Godkendelse af svar
Fra : reiffenstein

Dato : 01-05-09 12:01

Tak for svaret dogvillestar.

Mange tak for hjælp og vejledning.

Nu virker det hele ok.

Kommentar
Fra : reiffenstein

Dato : 20-10-09 19:53

Hej dogville
Du må undskylde at jeg ulejliger dig endnu engang. men jeg håber at kunne
overtale dig til at sende ovennævnte driver for lan card endnu engang.

Hilsen Reiffenstein