/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
afmelding
Fra : staf1757
Vist : 306 gange
100 point
Dato : 28-04-09 11:20

Jeg kan ikke finde et sted, hvor man kan afmelde sin profil??
vh/staf1757

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-04-09 11:23

det er ikke så underligt for det kan du ikke

men du kan slette så mange oplysninger som muligt og sørge for at du ikke får flere mails osv

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-04-09 11:23

Det kan du heller ikke, men du kan redigere i din profil, så du ikke modtager mails fra kandu.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-04-09 11:24

ps fjern alle afkrydsninger under abonnementer

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-04-09 11:29

I din profil kan du fjerne fluebenet i " Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails"

Så får du ikke mails fra kandu.

Men dette spørgsmål er det eneste du har stillet ... du har heller ikke med denne profil deltaget i nogle spørgsmål .... får du mails fra kandu ????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-09 12:19

Da dette er dit eneste spørgsmål og du ALDRIG har skrevet en kommentar eller deltaget i øvrigt, er der vel heller ingen grund til at slette noget

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 28-04-09 13:33

Hej Jeg kan godt se at du ikke bruger KANDU og du har jo været medlem siden 2006 , men det er faktisk et rigtigt godt sted, her er masser af rare KANDU`ER der er klar og parat til at hjælpe med alverdens spørgsmål og du skal være hjertelig velkommen med spørgsmål om stort og småt, jeg ved, at jeg kan sige på alle KANDU´ER`S vegne at vi vil svare dig, det bedste vi kan, du har nok også svar på nogel ting, som du kan hjælpe os med. Tilligemed bliver man meget klogere af at læse spørgemål og svar fra andre, der er altid nogle spændene spørgsmål.
Alt dette besvarer godt nok ikke dit spørgsmål om at blive slettet i kandu, men hvis du deaktiver alle henvendelser fra KANDU og bare kigger forbi når du har lyst , så finder du ud af, at her er meget rart at komme på besøg. og du skal være så hjertelig velkommen
Mvh. gwh.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 28-04-09 13:57

Jeg kan anbefale at sætte sin mail til en man ikke bruger... Kandu bombere en med mail så selv en god spammer ville se beundret på.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-09 15:07

Citat
Kandu bombere en med mail så selv en god spammer ville se beundret på.

Vrøvl...

Du får KUN mails hvis du SELV beder om dem....

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 28-04-09 15:40

Rigtigt refi jeg har ihvertfald aldrig fået så meget som en´mail fra KANDU jeg ikke slev har bedt om. Jeg får overhovede INTET fra KANDU ,for det har jeg ikke tilmed mig.
Mvh. gwh.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-04-09 18:13

Luk dine spørgsmål

Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket det efter 3 måneder, vil Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point.

Du skal sørge for at lukke dit spørgsmål, enten i form af at acceptere et svar, eller annullere dit spørgsmål. Hvis du lukker dit spørgsmål indenfor 3 måneder vil du automatisk modtage 5 ledige point.

http://www.kandu.dk/faq.aspx#25

http://www.kandu.dk/faq.aspx

Kommentar
Fra : staf1757

Dato : 28-04-09 19:33

Mange tak for de mange reaktioner - imponerende. Jo, kandu kan, ja den kan.
Vh
staf1757

Annuller spørgsmålet
Fra : staf1757

Dato : 28-04-09 19:34

Jeg har med tak modtaget mange svar og annullerer derfor dette spørgsmål