/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Ukendt sang hvem kan hjælpe???
Fra : camillamou
Vist : 1111 gange
40 point
Dato : 27-04-09 18:15

Jeg har denne sang men kan ikke find ud af hvem kunstneren er eller hvad den hedder og har ledt på nettet i 2 dage og kan bare ikke finde den.. nu håber jeg på at der er en her der kan hjælpe mig.. teksten har jeg aflyttet og den lyder som følger:

1. vers:
I felt so lonely in the corner of my mind
no one to hold me and the world is so unkind
i had to pray that some one would come my way
i saw you walking like an angel passing by
i heard you talking with the voice from paradise
you saw me through with out a mask
you made me listen you made me ask

omk.
if water sea i what i get when i look at you i believe in miracles as the naked truth
if water sea is what i get looking from above i believe in every thing i belive in love.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-04-09 19:26

Put CDèn i computeren og lad itunes eller Windows Mediaplayer finde titel og cd
Hvis du ikke ved hvordan, så spørg.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : camillamou

Dato : 27-04-09 19:57

Kan det gøres hvis filen ligger på com i forvejen?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-04-09 20:52

Nææ, kun hvis alle numre ligger i samme rækkefølge som på cdèn
For søgebasen som Windows Mediaplayer kontakter, kender kun at en cd med 17 numre hvor første nummer er 2,33 min næste 3,12 min osv må være XX eller måske YY

Hvis den ligger på computeren er den vel i MP3 format, Uden navn ?

Men en anden ting du kan gøre er at oploade nummeret så vi andre kan høre det.
Det kan feks. gøres ved at oploade til http://www.yousendit.com/
Du kan så angive din egen email adresse, så får du tilsendt et link når filen er oploadet, så sætter du linket herind, og vi kan alle hente filen, som slettes derinde efter nogle dage eller uger.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : camillamou

Dato : 27-04-09 21:47

http://www.yousendit.com/download/dVlvYlJYQVNubHdLSkE9PQ er linket til sangen hvis det kan hjælpe nogen med at hjælpe mig

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 27-04-09 22:37

Jeg har en mistanke om at det er Bright eyes og at sangen hedder "i believe in sympaty"

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 27-04-09 22:45

Det er det dog ikke...

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-04-09 00:29

If what I see, is what i get, when i look at you, I believe in miracles, as the naked truth

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 28-04-09 20:46

Jeg har prøvet med TrackID og den kunne ikke finde den.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 28-04-09 21:05

Jeg synes, at det lyder som nice little penguins. Jeg er dog ikke nogen fan.

Accepteret svar
Fra : evilfish

Modtaget 40 point
Dato : 29-04-09 17:14

Jeg har fundet din sang :)

Det er "Luna park - I Believe in Love"

TDC musik butik har den i dette link. Kanon god sang faktisk. Har ikke hørt den før nu.
http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspinclude?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=viewartist&artistid=5763280

Hygge :D

Godkendelse af svar
Fra : camillamou

Dato : 30-04-09 21:14

Tak for svaret evilfish. det var helt fantastisk:) nu kan jeg få ro i sindet:)