/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
Gæld
Fra : habekost
Vist : 271 gange
20 point
Dato : 05-04-03 22:45

Da jeg står med en samlet gæld på 250.000,- og meget gerne vil have samlet det til ET LÅN, vil jeg gerne høre om nogen kan give et råd ?

Hilsen Charlotte

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 05-04-03 23:16

Gå i din bank, det er klart det billigste...

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 06-04-03 11:05

Hvad med at stille dit spørgsmål i den rette gruppe f.eks. under andet penge eller økonomi.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 06-04-03 12:00

bantam>>ro på, hvis du ser rigtigt efter, ser du at habekost første login var i går, giv hende lige tid til at sætte sig ind i kandu.dk inden du overfuser hende...

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 06-04-03 12:40

Så var det måske netop en ide at læse reglerne lidt igennem ude i menulinien og hvis hun kunne finde fjernundervisning, kan det vel også lade sig gøre under vis alle emner at finde en gruppe der passer til ens spgsm.

Der er jo en grund til at det er opdelt i emner IKKE???????

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 06-04-03 12:52

undskyld bantam, jeg viste ikke at du var ufejlbarlig, hvis hun synes det skal ligge under fjernundervisning, så lad det dog for fanden ligge der.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 06-04-03 13:27

Nu skal vi jo ikke tærske langhalm på dette, men det er jo ligeså meget for at hjælpe at jeg siger dette til habekost, for du ved jo nok melander at det er irreterende at hvis man abbonerer på bestemte grupper hvis der så hele tiden dukker spgsm op som ikke har med det at gøre, det er jo at spilde alles tid, samtidig med at man jo da også helt klart vil få flere uddybende og korrekte svar hvis man spørger i den rigtige gruppe.

For øvrigt har jeg aldrig nævnt noget om ufejlbarlig

Kommentar
Fra : konstantinos

Dato : 07-05-03 19:14

kan man få undervisning i sprog via sin pc? hvis ja, hvor ?

Kommentar
Fra : Abby_henriksen

Dato : 24-06-03 00:38

hej ...

Det er muligt at modtage sprogundervisning gennem nettet. Du kontakter VuC-syd. (Gram afd.) på www.vvuc.dk, de har " Det virtuelle Vuc". Som består af almindelige: fua, Hf - fag. Indmelding koster pt.dkr.: 600,00 pr. fag. - Beløbet kan refunderes ved fuld H.F. eksamen..

Ps. Jeg tager selv nogle fag på denne måde... Som et supplement til min uddannelse..

Hilsen

Abby

Kommentar
Fra : bulesmeden

Dato : 28-12-03 17:36

Prøv dette link:
http://www.netskole.dk/