/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
severino
Fra : Fijala
Vist : 582 gange
200 point
Dato : 26-04-09 10:05

Tak for svaret om magnet papir. Der er jo kun en der kan modtage, men du skal ikke snydes

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 26-04-09 10:26

ja severino fortjener nogle point
for et par år siden hjalp han mig meget, jeg oprettede så et ? til ham, men det var der desværre nogen der brokkede sig over

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-04-09 10:31

feriik, jeg er enig med dig i severino vilje til at hjælpe med problemer, og hvad andre måtte men om min måde at takke på, er jeg ligeglad med. Det er min måde at sige tak for hjælp.
Men synd at der er nogen der har ondt i r.... pga. misundelse.

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 200 point
Dato : 26-04-09 18:48

Tjaaaa, jeg prøver jo så godt som jeg kan.
Point er jo kun en erkendelse; så hvis vi kunne mødes over et par bajer, ville det være mere givti!

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 26-04-09 19:40

Tak for svaret severino.

Tja mødes over en bajer ville jeg også foretrække, men det er jo lige hvor og hvornår. Men du kunne jo komme til Paris for jeg tager nemlig derned i morgen med fruen og kommer først hjem på torsdag.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-04-09 21:41

Nede hos de dumme franskmænd!
De kan jo kun deres eget sprog!

Der var to danske turister, som var på besøg i det franske, og skulle lige ind og have en øl, til at svale sig på.
Tjeneren kom og de bestilte to øl; først på engelsk, men det forstod tjeneren ikke. Så prøvede de på tysk, men det forstod han heller ikke.
Da de havde prøvet på flere forskellige sprog, uden resultat; blev de lidt irriteret og sagde til tjeneren på dansk "Arrhh din død bider" - Det forstod tjeneren "Ooohh deux bière"

Ja det var lidt nemmere, hvis vi alle talte sammen sprog!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-04-09 21:45

A pro pos magnetpapir!
Hvis det skal bruges udendørs, f.eks. på bil eller lignende, kan du med fordel overtrække det med en selvklæbende klar folie, som man bl.a. bruger som bogbind.

Jeg tror ikke at laminering er godt, da der så bliver lamineret på magnetsiden, som skaber en større afstand mellem magneterne og den flade som den skal sættes op på.