/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Adobe Reader
Fra : maxhankat
Vist : 623 gange
100 point
Dato : 24-04-09 17:08

Når O.V.N. kommer med et tip der siger. "Hold Jer fra A-dobe Reader", bør man da fjerne programmet helt fra computeren i Tilføj/fjern???

Mvh og god weekend
Joan

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 24-04-09 17:14

Ja det er egentlig det tippet går på den er for usikker og der går for lang tid inden der opdateringer som lukker sikkerheds huller, jeg bruger selv Foxit som er en gratis pdf læser:
http://www.foxitsoftware.com/downloads/ men der er flere andre muligheder for en gratis pdf læser

Godkendelse af svar
Fra : maxhankat

Dato : 24-04-09 17:18

Tak for svaret o.v.n.. Det er klar tale, så jeg fjerner den og henter foxit.

mvh
Joan

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-04-09 17:21

Selv tak, du bliver helt sikker glad for Foxit, jeg har den fra et tip fra Miritdk, god weekend