/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
??? fra flat til loft i kip.
Fra : theill
Vist : 2117 gange
300 point
Dato : 22-04-09 20:58

Hej.

Vil lave loftet i et værelse til kip.
Men er lidt i tvivl hvordan jeg gør det smartes med isolering,
da huset er 1980 og med eternittag,der er ikke noget undertag.

Så hvordan isolerer jeg mest rigtigt og smartes.

Regner ikke med at jeg kan ligge isolering helt ud til taget.

Er ude i noget med at ligge et undertag, så nogle lægter også isolere "imellem".

Men ved ikke om det er den rigtige måde???

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 22-04-09 21:10

Kære Theil

Det er for ondt på den måde at lave parodi på folk med håbløse projekter, og som heller ikke kan udtrykke sig på rigtig dansk. Der er så mange fejl i dit oplæg at det ikke kan være tilfældigt.

Du gør det med vilje.

Kommentar
Fra : theill

Dato : 22-04-09 21:46

Prøver igen.

Jeg skal have lavet et loft til kip.
Men er lidt i tvivl hvordan jeg gør med isolering mod taget,
da huset er fra 1980, med eternittag og uden undertag.

Regner ikke med at jeg kan ligge isolering helt ud til taget.

Er ude i noget med at ligge et undertag eller noget, for at have afstand mellem isolering og tag(tagplader).

Men ved ikke om det er den rigtige måde???

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-04-09 22:04

???????????? glem det theil, få et firma til at lave det.

mvh
per

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 22-04-09 23:18

Der er den rigtige måde og så er der den uviden måde...... at gør-det-selv arbejde på....
Det lyder til du ikke kan magte opgaven, så lad de rigtige fagfolk gør det for dig!

Tror du selv du kan ombygge et loft ud fra den viden du får her på Kandu.
Håber ikke næste spørgsmål er: Hvordan bygger man nemmeste et hus....

Kontakt en fagmand

Kommentar
Fra : ramsusvonklam

Dato : 22-04-09 23:51

http://kandu.dk/questionhist.aspx?qid=135020#1542145

mon ikke klamphuggeren Per fra Holbæk kan hjælpe?

Annuller spørgsmålet
Fra : theill

Dato : 23-04-09 06:26

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål