/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Pris på Billet til Malmø
Fra : Myriade
Vist : 3058 gange
20 point
Dato : 22-04-09 15:44

Jeg skal til Malmø på lørdag med mine unger.
Vi skal med toget fra Hovedbanegården. hvad koster en billet. DSB's hjemmeside kan ikke fortælle det.

Vi er 1 voksen og to børn

ps: Hvor er det bedst at handle? Vi skal bla købe 2.dags tøj til min datter og evt non-firmationstøj.

tak

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-04-09 15:51

73,- kr. DDK enkelt voksen. Bare gå ligeud over kanalen fra Centralstationen, så kommer der masser af forretninger

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 22-04-09 16:49

Som Krummen skriver er der en masse butikker.

F.eks varehuset Åhlens, Indiska, og andre.
Og et indkøbscenter på Trianglen.

Mere etniske på Møllevangs Pladsen og omeng (Malmös Nørrebro)

Se ellers her:

http://www.malmo.se/turist/padansk.4.33aee30d103b8f15916800024910.html

Og lige når I kommer ud af toget, så gå til Turistinformationen på stationen...
De har kort, aviser, brochurer -alt sammen gratis.

God tur!

Malmö er en rigtig hyggelig by.
Sveriges 3. største

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 20 point
Dato : 22-04-09 19:52

En enkelt voksen koster 78,- kr.

Børn under 16 år ½ pris.

http://www.dsb.dk/Find-og-kob-rejse/Indland/Priser-og-Zoner/Priser-over-Oresund/?DK=FL&SE=A

Jeg ved så ikke om det er billigere at købe "returbilletten" i Malmø. Jeg køber altid en 24 timersbillet, så kan jeg også bruge den, hvis jeg skal videre med bus/tog, når jeg er tilbage (men kun for den/de zone/zoner jeg har betalt for.

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 22-04-09 19:53

Du kan få et klippekort med 5 retur rejser for 625.

Men så har du jo for mange rejser ...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-04-09 21:52
Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-04-09 22:40
Godkendelse af svar
Fra : Myriade

Dato : 22-04-09 23:06

Tak for svaret ans.