/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
OPGAVE I ØKONOMISK IDÉHISTORIE
Fra : Emmapigen
Vist : 1551 gange
50 point
Dato : 22-04-09 12:59

Hej!

Er der nogle af jer der har en god idé til en problemformulering til emnet: "Adam Smith og den industrielle revolution i England"? (Opgaven skal have et økonomisk teoretisk element).

På forhånd mange tak!

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-04-09 14:06

Vil du have os til at skrive dit projekt?

begynd med at læse her:
http://en.wikipedia.org/wiki/Adam_Smith#The_Wealth_of_Nations_.281776.29

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-04-09 14:19

Lav dine opgaver selv.

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 22-04-09 20:28

Hej EmmaPigen !

Måske kan du bruge denne lille film ? ...

Eller en af de andre, som kommer frem om Adam Smith, når denne YouTube er finito ...

God opgave-skrivning til din EmmaPigen !

Accepteret svar
Fra : JørnRudolph

Modtaget 50 point
Dato : 22-04-09 20:37

Prøv no. 2 !

http://www.youtube.com/results?search_type=search_videos&search_sort=relevance&search_query=Adam+Smith&search=Search

Og ikke Brian Adams
(Med mindre du vil høre noget god musik, medens du knokler med den økonomiske opgave)

Godkendelse af svar
Fra : Emmapigen

Dato : 22-04-09 20:42

Tak for svaret JørnRudolph. :)