/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
stofreol
Fra : lham
Vist : 3603 gange
100 point
Dato : 22-04-09 10:11

Stofreol til tøj mv sammenklappelig der kan hænges i loftet-ca 150 cm lang-har forgæves søgt et sted på nettet hvor de kan købes online-måske hedder det noget andet end "stofreol"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-04-09 10:15

Denne er ikke helt høj nok

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/40123457

men mener jeg har set dem i forskellige længder

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-09 10:16

Til hængetøj eller blot hylder....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-04-09 10:19
Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-09 10:20

PS...

JYSK har dem OGSÅ.....

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 22-04-09 10:21

Vi har nogle stykker, købt i COOP, altså brugsen, fakta eller kvickly

Jysk kunne også være en mulighed.

Dem vi har købt har været et ugens tilbud eller sådan noget

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-04-09 10:21

Måske du kan bruge dette, det må da kunne komme op og hænge, hvis du bare dropper at bruge toppladen

http://www.campingpriser.dk/shop/campingskab-firenze-blaa-2143p.html

Kommentar
Fra : lham

Dato : 22-04-09 11:34

Det er ikke til hængetøj -kun hylder
Det jeg er på jagt efter har Ans fundet-desværre sælges de ikke online så at rejse til 2500 km til Århus er lige rigeligt-forøvrigt har de dem slet ikke på lager der.
Har ikke kunnet finde dem på Jysk det var ellers en butik der ligger tættere på

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-09 11:38

JYSK HAR dem.....

Jeg har lige købt 2

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-04-09 12:11

Citat
desværre sælges de ikke online så at rejse til 2500 km til Århus er lige rigeligt

Hvor bor du ???

Kommentar
Fra : lham

Dato : 22-04-09 12:47

ans
ja der skulle stå 250 km
Thisted pt

Refi
jeg har lige før din mail ringet til den lokale Jysk : føres i kke mere i Jusk-s sortiment så hvis du har butik og model nr vil det være fint

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-09 13:40

Desværre....

De blev købt i Februar da vi tilfældigt var i en Jysk i Århus....

Det skulle være mærkeligt om vi har købt de sidste i "landet" (de havde flere end dem vi købte)

Men bevares - det er da muligt det er et udgået produkt....

Men men men - ENHVER campingforhandler kan hjælpe dig - de har været på markedet til campister i MANGE år netop til at hænge på teltstænger o.lign.

Og den slags må man da også have i Thisted

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 22-04-09 15:19

Der er denne her

http://www.campingshop.dk/produkt/haengeskab-med-kroge.aspx

men ellers så søg på campingudstyr

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 22-04-09 17:25

Tak for svaret Nordsted1. det var lige sådan nogle jeg mangler og i andre for hjælpsomheden