/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Mappe-lås
Fra : marcussen1
Vist : 713 gange
100 point
Dato : 22-04-09 08:46

Er der nogen der kender et gratis program til Vista til at låse mapper med?
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : peque

Dato : 22-04-09 08:55

Låse ????
Er det låse så ingen andre kan komme ind i mappen?
Eller slet ingen kan?

Hvis det er så ingen andre kan - Højreklik på mappen og vælg egenskaber.
Derefter kan du under sikkerhed/security ændre tilladelserne til hvem der må tilgå mappen?

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 22-04-09 08:55

Mener du at låse en enkelt mappe for andres øjne?

Du kan jo lave flere konti.

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 22-04-09 08:57

Det er for at låse en eller mapper f.eks på skrivebordet. Der er flere der har adgang til min PC.

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 22-04-09 08:59

Der skal stå: en eller FLERE mapper

Accepteret svar
Fra : gril

Modtaget 110 point
Dato : 22-04-09 09:08

Folder Lock mener at der er en gratis version

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-09 09:29

Man kunne jo lade være med at lægge "pengene" UDENFOR døren og i stedet lægge dem i skuffen....

Hvorfor friste sarte sjæle.....

Alternativt kan man jo logge af når man forlader maskinen - jeg går ud fra der er flere login når fremmede bruger den - ellers er det ikke for tidlidt at få det....

Sidst men ikke mindst - for en RIGTIG nørd kan du alligevel ikke "skjule" noget - uanset program....

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 22-04-09 17:20

Tak for svaret gril.