/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
detective monk
Fra : the_fox
Vist : 1072 gange
50 point
Dato : 21-04-09 17:27

hej så har brug for hjælp igen

jeg leder efter de der "detective monk" dvd film men kan finde den førsten sæson men ville godt have alle dem var lavet
tror nok det er 6 sæsoner der er lavet
men hvor kan jeg købe dem har ledt og ledt
og håber nu på i kan hjælpe mig

på forhånd tak til alle

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 21-04-09 17:32

Det er den eneste, der er kommet ud i DK. Vil du vente på resten? Ellers skal du overseas.

Kommentar
Fra : the_fox

Dato : 21-04-09 17:36

men hvor lang tid går der før de andre kommer til danmark
ellers må jeg jo nøjes med 1sæson

Accepteret svar
Fra : IceCap

Modtaget 60 point
Dato : 21-04-09 17:38

Ingen anelse, men her:

http://www.sendit.com/sendit/9996891.product

KANDU få alle 6 sæsoner for kun ca. kr. 250,00 + evt. fragt osv. dog uden danske undertekster, ved ikke om det betyder noget?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-04-09 17:39

Citat
jeg er en fyr på 20 år
er sjov at være sammen
kommer fra det flade lolland

Citat
- Ubesvarede 2
- Besvarede 3
- Annullerede 6
- Slettede 0
Ialt 11

Undskyld men jer fra det flade Lolland har i ikke lært at afslutte en tråd ???
Det er åbenbart kun os fra Falster

Kommentar
Fra : the_fox

Dato : 21-04-09 17:46

det skal helst være med danske under tekster

Kommentar
Fra : the_fox

Dato : 21-04-09 17:51

nej jeg ved ikk hvordan man sletter eller afslutter en tråd

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 21-04-09 17:52

Det kan være at det er så sjovt at bo på *LOL*land at han har for travlt med at more sig? Hvor må det egentlig være surt at hedde Poul Erik Nissen. Sådan morer jeg mig........ *lol*

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 21-04-09 17:54

Men mit bud var vist det bedste/eneste? Derfor bør du godkende med netop den kommentar og 5*

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-09 17:54

Selv 2 sæson er så gammel at de næppe nogensinde kommer med danske undertekster....

http://www.dvdcity.dk/?52X31X3531X38A436353

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 21-04-09 17:55

BTW, var der nogen der fangede den med Poul Erik? Hint, prøv at skrive P.E. *GGGGGGG*

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 21-04-09 17:56

Ok, men du taler sikkert glimrende fransk, så mit link er da et überbud?

Kommentar
Fra : the_fox

Dato : 21-04-09 17:58

jeg har ikke helt forsået den der med poul erik??

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 21-04-09 17:58

Helt ærligt, så er det da federe at få ALLE sæsoner til samme pris som bare den første??

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 21-04-09 18:00

Poul-Erik Nissen, P.E. Nissen - PENISSEN! Der er faktisk en blikkenslager, der hedder det.... Gad vide om han lægger rør ind? *GGGGGGGG*

Kommentar
Fra : the_fox

Dato : 21-04-09 18:01

ja det jo rigtigt nok tror jeg går ind og finde dem igen jeg så lige man kunne får alle 6 sæsoner for kun 600kr.

tak for hjælpen

Kommentar
Fra : the_fox

Dato : 21-04-09 18:02

okay *GGGGGG*

Godkendelse af svar
Fra : the_fox

Dato : 21-04-09 18:03

Tak for svaret IceCap.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 21-04-09 18:12

Fedest, nu er jeg back on top i denne kategori!

Hvor har du fundet alle sæsoner til 600? Med dansk undertekst?????

Den skal du da kun investere i, hvis det netop er med danske tekster!!!! Hvis det er det, giver jeg dig sq 500 pts tilbage hvis du sætter et lavt spørgsmål op, altså pointmæssigt.