/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
sort skærm hver 2nd gang Acer
Fra : troldenesdhb
Vist : 1300 gange
150 point
Dato : 20-04-09 16:40

Jeg har en Acer Aspire 9300, hvis jeg starter den sker der intet, on knappen lyser men sort skærm, jeg kommer ikke til der hvor jeg kan gå ind i bios.

Holder jeg så off knappen nede og slukker den, hvorefter jeg starter den, så virker alt.

Det er samme problem hver gang. Den skal "nød slukkes" for at startes igen, for at den virker. Nogle der har en løsning, så den altid kan starte?

I bios står den til at boote på Harddisk som primær.

Kommentar
Fra : Tunip

Dato : 20-04-09 16:54

Måske hjælper det hvis du slukker og tænder på kontakten, inden du tænder computeren? Jeg ved ikke meget om computere, men jeg havde engang det samme problem og det virkede for mig at tænde og slukke på kontakten.

Held og lykke med problemet;D

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-04-09 19:45

det er jo ikke til at sige udfra dine oplysninger - men viste der sig en fejlmeddelelse kunne det vel lade sig gøre

ofte er det et enkelt program der konflikter lettere med et andet - derfra kan du jo så prøve dig frem

Annuller spørgsmålet
Fra : troldenesdhb

Dato : 21-04-09 16:05

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål