/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
windows medieplayer
Fra : chicapigen
Vist : 477 gange
300 point
Dato : 19-04-09 22:02

ja nu er jeg på den igen

jeg sidder og skal brænde en cd med musik jeg har i biblioteket på windows medie player 11 , og når jeg har trukket de melodier ud jeg vil ha brændt , og trykker på BRÆND så plejer den at konvetere ( eller lign ) og brænde . men nu skriver den

Citat
Windows Media Player kan ikke finde filen. Linket fra elementet i biblioteket til dets tilknyttede digitale mediefil kan være brudt. Prøv at reparere linket eller fjerne elementet fra biblioteket for at løse problemet.

jeg har prøvet at trykke på online hjælp men jeg forstår det ikke , så jeg håber der er en her der lige kan hjælpe mig .

jeg har før brændt musik så jeg ved ikke lige hvad der er sket her .

hil´sen chicapigen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-04-09 22:07

Ligger din musik på en ekstern HD ?

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 19-04-09 22:11

nej det ligger på computeren

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-04-09 22:14

Og du er sikker på at filerne er der ? Det er ikke en gammel playliste og du har slettet eller flyttet filerne ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-04-09 22:16

Prøv at afspille ALLE filer på din playliste, dobbelt klik på hver linje, en efter en og hør om musikken starter, hvis den gør, så er det playeren som fejler

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 19-04-09 22:16

jeg kan høre alt musikken der ligger på computeren , og jeg har også haft brændt nogen af dem før , men nu kan jeg pludselig ikke

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-04-09 22:17

I mediaplayer klikker du på funktioner, øverst på siden
og vælger indstillinger. Se efter om der mangler fluben
under flere faneblad, afspiller m.m.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-04-09 22:24

Er det købte og downloadede filer med DRM ? Nogle af dem har begrænsninger på hvor mange gange de må brændes

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 19-04-09 22:34

der er flueben i : føj medie filer til bibliotek når de afspilles og i start miniafspiller for filnavne der indeholder flg. tekst voiceatt.wav

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 19-04-09 22:36

jeg har prøvet med musik jeg selv har lagt ind via en cd , og musik jeg har downloadet den gør det samme

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-04-09 22:45

Lige for at være helt sikker, er det en gammel playliste, eller en du lige nu har oprette til formålet ? Og hvordan har du oprettet din playliste ?

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 19-04-09 22:51

jeg har en del album liggende og enkelt nummer . når jeg vil brænde en plade så trækker jeg det nummer jeg vil have over til højre på en playliste og når der ikke kan være mere på pladen så trykker jeg på brænd . så er det jo den skal begynde at brænde over på skiven og det er her det går galt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-04-09 22:56

Nu plejer jeg ikke at trække over i en playliste, men det virker sikkert på samme måde som når jeg højre klikker på numrene, hvis det nu er en cd med numre du selv har rippet, sker fejlen også der ? Bare en fil gør knuder (DRM) så kan hele brændingen mislykkes, helt ærlig: Jeg aner ikke hvad der sker, har du lyst til at prøve et andet brænder program ?

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 19-04-09 23:00

jeg har nero liggende på maskinen det kan være jeg skal prøve det i stedet for

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 300 point
Dato : 19-04-09 23:02

Bare for at være sikker på om filerne kan brændes, klik på Brænd lyd cd, hedder det vist i Nero

Godkendelse af svar
Fra : chicapigen

Dato : 19-04-09 23:07

Tak for svaret o.v.n..

jeg har lige prøvet at brænde et par nummer med nero , det bliver fint og den er nem at bruge så den bruger jeg istedet for .

tak for alle svarene

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-04-09 23:13

Selv tak, godt du kan brænde CDer igen, selv om det så ikke er MediaPlayer du bruger