/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
World mapper?
Fra : MentaFox
Vist : 518 gange
105 point
Dato : 19-04-09 17:03

Findes der en applikation/hjemmeside, hvor man kan få en gruppe mennesker til at indtaste hvor de er fra? F.eks, kunne der på et verdenskort være en prik på danmark, hvor der stod MentaFox.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-04-09 17:03

Ja google map

Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-04-09 20:06

Ja hent programmet "googleearth.exe" så kan du markere alle de steder som du kender andre personer. Husk at zoome helt ind, før du placere markeringen.
Så kan du let skifte fra den ene del af verdenen til den anden, og få et detaljeret billed af det sted de bor.

Kommentar
Fra : MentaFox

Dato : 19-04-09 21:09

tænker mere det skal være en side på nettet, som alle har adgang til, og som alle helst kan redigere/tilføje sig på..?

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 105 point
Dato : 19-04-09 21:45

Det kan du også gøre med google siderne.
Et link er nok

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-04-09 03:53

Tast og find: http://www.krak.dk/query?what=map_wp

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : MentaFox

Dato : 16-06-09 12:40

Tak for svaret Teil.