/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Kender nogen dette???
Fra : showgirl
Vist : 1129 gange
50 point
Dato : 19-04-09 13:22

Hejsa...

Er stødt på denne reklame på nettet.. umiddelbart lyder det jo rigtig godt!! meeen er der nogen som kender til det?? eller er det bare fusk??

http://satellite.gtrade.org/

Kommentar
Fra : maja-hjort

Dato : 19-04-09 13:26

umiddelbart ville jeg også tro at det var fusk, men i følge kæresten er den god nok... han er selv blevet tilbudt det af Medielink og den skulle være god nok... i følge dem er det fremtiden... så du kan roligt købe det ;)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-04-09 13:30

Kig en gang her
http://www.kandu.dk/spg115239.aspx

mvh klaudi

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 19-04-09 14:20

http://www.aelling-online-tv.dk/
dette bruger jeg en del

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-09 14:27

Citat
umiddelbart lyder det jo rigtig godt

Ja - det LYDER godt - men virkeligheden er en anden

Kommentar
Fra : Botnatten

Dato : 19-04-09 15:46

Ferik
Var lige inde og se net-tv via dit link, jeg syntes det er en rimelig kvalitet de sender det i, og så kan bl.a. DR ses i HD.

Showgirl
Jeg kender ikke til det du spørger om, men hvis det er en sand reklame, så er det da super godt for dem som har brug for mange TV-kanaler

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 19-04-09 16:06

Lyder som bondefangeri...
Hop ikke på den, og endelig ikke med Credit kort, Svend

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 09-01-08 17:57

--------------------------------------------------------------------------------
Hej!

Du kan godt få en masse gratis tv via internettet, men dem der er betalingskanaler, er og forbliver betalingskanaler (TV3, MTV m.m.). Dem vil du ikke kunne få gratis, da ikke lovligt.

Men hvorfor betale for at få nogle links til nogle programmer du kan bruge til at se tv med, når jeg giver dem væk GRATIS
http://www.dbuus.dk/web-tv.htm

Mvh.
d.Buus

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-01-08 17:58

--------------------------------------------------------------------------------

Det tilbud lyder for godt til at være sandt... jeg faldt også lige over dette

Citat
Vi påtager sig ikke ansvar for kanalernes indhold, udsendelses format og kvalitet, samt eventuelle tekniske og finansielle krav.

Finansielle krav???

Hvis det er så godt og udbredt, burde vi så ikke have hørt mere til det??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-08 17:58

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Du kender det fra kabel-TV!

Ja - det er alle de kanaler man ikke gider at se og som i forvejen er gratis

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-01-08 18:34

--------------------------------------------------------------------------------
Send dem straks pengene.........................og grin af din egen dumhed.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 09-01-08 18:58

--------------------------------------------------------------------------------
Det er jo skægt at der spørges om erfaringer i lyset af:
det lyder næsten for godt til at være sandt

Så hvorfor så være sende hånlige svar..?

Men hva, tiden viser jo hvem af os der er dummme, fremtiden går helt sikkert i retning af "TV on demand", via internet teknologi.

Udviklingen går af sig selv og fremtiden bliver sikkert at vi alle blot har en netadgang og ser det tv vi ønsker.

249,00 svare til 5 gange LYN-lotte med Joker som mange Dansker (tumper eller ej her er fritvalg) bruger penge på hver uge... Oftest uden at vinde...

For 249 får du nogle erfaringer, om de er gode eller dårlige må fremtiden vise...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-01-08 20:27

--------------------------------------------------------------------------------
Fupp und schwindel....

Der står ikke nogen steder hvem der står bag, heller ikke nogen kontaktformular.

Desuden er domænet gtrade.org ledigt
http://www.verano.dk/vis_artikel.php?grp_id=3&id=11108&n=Ved+nogen+om+det+her+tv+p%E5+nettet+er+et+seri%F8st+foretagende%3F

Og for ikke helt at glemme at TV2 står på listen, og så SKAL der betales dansk tv-licens.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1
Modtaget 500 point
Dato : 09-01-08 21:07

--------------------------------------------------------------------------------

Jamen når TV2 indgår samt TV3, så er det jo logisk nok, at de fraskriver sig finasielle krav...

P S: Det står aller aller nederst på siden.

Bondefangeri, og du kan heller ikke få pengene retur, hvis du skulle fortryde købet

fra
http://www.kandu.dk/spg115239.aspx

Kommentar
Fra : gril

Dato : 19-04-09 16:29

jeg kender ikke til det med jeg vil holde mig langt væk fra det

Kommentar
Fra : Botnatten

Dato : 19-04-09 16:38

Nu har jeg også tænkt mig om. Syntes jeg vil give ret i, at det lugter af plattenslageri. Har selv prøvet at betale penge for noget som ellers er ganske gratis på internettet.
I har måske allerede opdaget denne gode funktion på internettet som også kan ses i HD-format: http://www.tvdirekte.dk/?gclid=CMazm9GS_ZkCFYGT3wodwHkZFw#

Kommentar
Fra : Botnatten

Dato : 19-04-09 16:49

Glemte at skrive, at jeg ikke syntes at kvaliteten lever op til den vi kan få ved at investere i et godt TV-kort til computeren, samtidig med vi ikke kan optage med en så høj kvalitet.
Men ellers så er jeg overrasket over den høje kvalitet, så uanset hvad, så ser fremtiden spændende ud.
Snart skal vi ud til gamle svigermor og installere et hyper moderne fjernsyn, som er en computer forklædt som et gammeldags fjernsyn, så kan svigermor selv med 1 2 3 4 knappen se de programmer hun har lyst til. Desuden kan vi sende de seneste billeder af oldebørnene, så kan svigermor ved at trykke på 1 enkelt knap, se de billeder vi på internet sendte til hende

Kommentar
Fra : showgirl

Dato : 19-04-09 19:49

Tark for alle jeres svar... jeg blev vist lidt klogere..

Ha en super sommer alle..

Godkendelse af svar
Fra : showgirl

Dato : 19-04-09 19:51

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-04-09 19:56

Velbekomme og supersommer retur

mvh klaudi