/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Live Mail - auto logon
Fra : Desimule
Vist : 2736 gange
100 point
Dato : 19-04-09 10:55

Når jeg åbner Windows Live Mail, er jeg automatisk logget på. Hvordan ændrer jeg det?? Jeg har Vista - hvis det ellers har noget med sagen at gøre.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-04-09 11:15

Du skal slette dine cookies, så husker den ikke dit log ind. Og så lad være med at sætte hak i "husk log ind" næste gang du logger ind.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-04-09 11:16

Jeg tror ikke det har noget at gøre med Vista, prøv at logge ud - helt ud, slet cookies i browseren (klik på Funktioner og på Slet browserdata) og så logge på igen, så skal du skrive dit brugernavn = hotmail adresse og kode ord igen, der under kan du sætte markering i Husk mig på denne computer og Husk min adgangs kode
Hvis du ikke har markering i Husk min adgangs kode, så bliver du ikke logget automatisk på, men skal skrive koden før du kan logge på

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-04-09 11:20

Øv jeg læste forkert, det er Live Mail og det kan du ikke ændre, du kan slette den konto som du ikke vil logge ind på, og så læse den i webmail i stedet for

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-04-09 11:44

fjern fluebenet i "husk adgangskoden"

gå derefter op i funktioner - vælg internetindstillinger - vælg fabebladet indhold - vælg afsnittet autoudførelse og derunder indstillinger - fjern flueben i alle felterne - (eller kun adganskode boksen hvis det ønskes) - ryd op med det samme.

genstart så maskinen husker indstillingerne

Kommentar
Fra : Desimule

Dato : 19-04-09 11:59

miritdk, jeg kan ikke fjerne noget flueben, for jeg får jo ikke en login-boks frem. Jeg har ellers prøvet at gøre som du siger - det hjalp ikke, jeg kommer stadig ind i en åben mailboks.

Til o.v.n.
Jeg vil ikke slette nogen konto. Og det må for søren da også kunne lade sig gøre på anden vis.

Det har virket normalt tidligere. Det er sket efter jeg har geninstalleret Windows.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-04-09 12:06

Nej det kan det altså ikke, mail klienter som Live Mail logger på automatisk

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 19-04-09 12:25

det går den bestemt ikke - prøv at gå i start - angiv programadgnag- og standarder - find dit mailprogram (vælg et standard email program ) - deaktiver ved windows live mail

mit starter ikke op automatisk

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-04-09 12:31

Når du er på Windows Live, så er der vel et sted der står Log af! klik på den og du skal logge på næste gang, det skal jeg da, thi'verti'fælde

mvh klaudi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-04-09 12:34

lige for at få noget på plads -bruger du windows live mail via en genvej på din pc - eller kun online på nettet ????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-04-09 12:38

Jeg tror at spørger bruger Windows Live Mail som er en mail klient som Outlook Express og lignende, sådan har jeg opfattet spørgsmålet og mine forslag er udfra det

Kommentar
Fra : Desimule

Dato : 19-04-09 12:59

Ja, jeg har en genvej på PC'en.

Og jeg tror det er rigtigt, hvad miritdk skriver til sidst (jeg forstår det ikke helt)

Men jeg har fundet løsningen............gæt hvor!! ...........I "Hjælp" i Live Mail

Hér er løsningen:

Klik på knappen Menuer i øverste højre hjørne af skærmen, og klik derefter på Indstillinger.
Klik på fanen Forbindelse, og klik derefter på Stop logon.
Klik på Stop logon.

Så skal jeg logge på hver gang.

Tak for jeres interesse - hvordan gør jeg, hvis jeg vil lade nogle point falde??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-04-09 13:00

Godt du fandt ud af det du klikker på Accepter i det indlæg som hjalp dig mest, her i det tilfælde er det i et indlæg fra Mirtdk at du skal klikke på acepter

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-04-09 13:03

Den med Forbindelse og Stop logon, der har jeg aldrig været, derfor jeg var så påståelig

Godkendelse af svar
Fra : Desimule

Dato : 19-04-09 13:10

Tak for svaret miritdk.

Ja, du var tættest på

Tak for interessen til jer alle.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-04-09 13:15

Velogsåbekomme

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-04-09 16:41

husk den for næste gang du får lyst til at bruge den og downloader kan du vælge indstillinger der fra day one