/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Den værste melodi 2
Fra : Nordsted1
Vist : 639 gange
100 point
Dato : 18-04-09 17:54

Jeg har et spørgsmål her

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=134832

men hvilken melodi er værst-----------------ingen fra tråden må deltage, jeg må have en neutral person til at hjælpe

Ha, sådan har i ikke set den før

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-04-09 18:03

Ikke om jeg gider at høre på alle de indlæg, der er i den tråd .... den gør jo kandu så langsom

Men du har vel oprettet den fordi du

http://www.bandbase.dk/livormortis/Track/98355/Dum-Tika-Dum-Jeg-Keder-Mig/

God weekend

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-04-09 18:12

Nææ jeg kedede mig nu ikke, men havde lige igen hørt den møjsang, og det kom faktisk bag på mig, at nogle syntes om den

Det er ikke selve kandu der bliver langsom, men tråden med alle videoerne i - men kun hvis man har xp skriver o.v.n

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 110 point
Dato : 18-04-09 18:14

Det er ikke svært .
Så afgjort Tommy Seebacks......Krøller eller ej

Kommentar
Fra : FedFred

Dato : 18-04-09 18:15

Jeg er helt neutral !
Er først lige blevet medlem i eftermiddags.

Og den værste omgang hø er
Ballad of the green baret

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-04-09 18:19

FedFred, du er kommet i den forkerte tråd

Forøvrigt velkommen til kandu

Jeg syntes det er imponerende så hurtigt du har lært at bruge youtubeindsættelsesknappen

jeg kunne komme til at tro, du har været her før??

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-04-09 18:20
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-04-09 18:22

og i ved ikke hvem jeg er,jeg har øllefant hue på i øjeblikket

Kommentar
Fra : FedFred

Dato : 18-04-09 18:28

Tak for velkomsten !

Ja, jeg er hurtig til at lære ting og sager ...

Og jeg holder af en lille spøg ...

Som kun skal forstås sådan ...

Jo - Jeg har været her før ...

For læææænge siden ...

Kommentar
Fra : FedFred

Dato : 18-04-09 18:43

Citat
Jeg syntes det er imponerende så hurtigt du har lært at bruge youtubeindsættelsesknappen

Det lærte jeg jo ved at læse det 1. link om de værste melodier.
Der er jo en god opskrift på dette - og det virker åbenbart.

Slut for nu fra
FedFred

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-04-09 19:34
Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-04-09 19:48

Tak for svaret piaskov.Så blev jeg så dejlig fri for selv at skulle tage stilling til det - syntes det var meget svært, da den ene var mere rædsom end den anden, - og nogle kunne jeg endda li

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 18-04-09 20:20

Krøller eller ej er meget god ...

Kommentar
Fra : piaskov